M
"möhköfantti"
Vieras
- kaikkia haluja ja suunnitelmia päässä mitään en vaan saa siirrettyä ajatusten tasolta teoiksi.
- kauhea uupumus. en siis ole väsynyt silleen että haluaisin nukkua vaan jotenkin henkisesti väsynyt.
-mikään ei jaksa kiinnostaa tai innostaa kunnolla.
- mikään ei oikein saa mua kunnolla onnelliseksi, olen alakuloinen vain.
-Välillä purskahdan jopa itkuun.
-Välillä olotila/käytökseni on kuin murkkuikäisellä, toisaalta mieheni ei minua kovin hyvin käsittele.
-enkä usko enää itseeni, enkä taida arvostaa itseänikään enää
-aluksi nukuin paljon, nyt en tunnu saavan unta.
-välillä voisin vaan istua sohvalla tekemättä mitään pitkänkin aikaa
-kun taas välillä tulee sellainen olo että pakko tehä jotain sekoan jos ei oo mitään tekemistä
-mut loppujen lopuksi mun on hirveän vaikea selittää tätä mun olotilaa ja yleensä puhun vaan siitä miten huono parisuhde meillä on tai miten työttömyys ja opintojen keskenjääminen harmittaa
kauhea olotila.. mikä ihmeen kriisi mulla on vai onko mulla joku mielisairaus puhkeamassa?
- kauhea uupumus. en siis ole väsynyt silleen että haluaisin nukkua vaan jotenkin henkisesti väsynyt.
-mikään ei jaksa kiinnostaa tai innostaa kunnolla.
- mikään ei oikein saa mua kunnolla onnelliseksi, olen alakuloinen vain.
-Välillä purskahdan jopa itkuun.
-Välillä olotila/käytökseni on kuin murkkuikäisellä, toisaalta mieheni ei minua kovin hyvin käsittele.
-enkä usko enää itseeni, enkä taida arvostaa itseänikään enää
-aluksi nukuin paljon, nyt en tunnu saavan unta.
-välillä voisin vaan istua sohvalla tekemättä mitään pitkänkin aikaa
-kun taas välillä tulee sellainen olo että pakko tehä jotain sekoan jos ei oo mitään tekemistä
-mut loppujen lopuksi mun on hirveän vaikea selittää tätä mun olotilaa ja yleensä puhun vaan siitä miten huono parisuhde meillä on tai miten työttömyys ja opintojen keskenjääminen harmittaa
kauhea olotila.. mikä ihmeen kriisi mulla on vai onko mulla joku mielisairaus puhkeamassa?