En enää ikinä tilaa Ellokselta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jko

Vieras
Mua on jo kauan ketuttanut se niiden nettisuvuilta tilaaminen, itse en pysty edes omien tunnuksien kanssa enää tilaamaan sieltä, valittaa, etten olisi noutanut tilaamiani tuotteita, vaikka näin ei ole. Noh, tilasin miehen tunnuksilla kengät itselleni ja kun piti tilaus päättää, siinä sivuula ei ollut sitä "jatka" painiketta, jota käskettiin painamaan, aikani tohein ja väänsin ja jotenkin sain tilattua ne kengät, niin siinä ainakin luki. Nyt olen odotellut ja odotellut postista ilmoitusta ja kävin katsomassa sitten tiedot netistä, niin siellä luki ettei tilauksia viimeiseen 3kk:een!!!Mies soitti sinne ja asiakaspalvelija sanoi että siellä näkyy -tilaus peruutettu- ja niitä kenkiä ei enää sitten ollut mun kokoa...v*ttu sanon minä, olen kuullut muiltakin, että tilaaminen sieltä on vaikeaa, niin netin kuin asiakaspalvelunkin kautta...ääh, en enää jaksa tilata sieltä mitään....:(

on se huonontunut viime aikoina.

v*****aa se, kun teet tilausta tunnin, etsit että mistä tuotteista on vielä varastosaldoa ja vasta kassalla, maksuvaiheessa ilmoittaa että tuote on kuitenkin loppuunmyyty :headwall:

mä en ikinä saa tilattua ellokselta enkä jotexilta. aina puuttuu joko se jatka painike, tai sit tulee erroria. nyt oonkin sit aina ekan yrityksen jälkeen laittanut suosiolla viestiä ja tilaukseni asiakaspalveluun, jonka kautta laittavat sit tilauksen tulemaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
on se huonontunut viime aikoina.

v*****aa se, kun teet tilausta tunnin, etsit että mistä tuotteista on vielä varastosaldoa ja vasta kassalla, maksuvaiheessa ilmoittaa että tuote on kuitenkin loppuunmyyty :headwall:

no nimenomaan!! täyttä kusetusta.

Yhteistyössä