En ehkä enää rakasta miestäni...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksin kahdestaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksin kahdestaan

Vieras
Jotenkin tämä ajatus nousi mieleeni tänään. Meillä on 7kk ikäinen poika. Loppuraskaus oli rankkaa (olin pitkään osatohoidossa) ja samoin tämä vauva-aika. Meillä on lähes päivittäin riitaa. Itselläni on masennusta (käytän lääkkeitä) nyt ja ollut lähes 10 vuoden ajan. Mieheni kanssa ollaan oltu kolmisen vuotta yhdessä ja jotenkin alusta asti tuntui, ettei ehkä kuuluta yhteen hänen kanssaan ja lähinnä kai yhtä pidettiin kun halusin paeta yksinäisyytt'äni hänen kanssaan. Raskaus oli vahinko mutta en sitä kadu. Huomaan vain, että meidän suhteessa ei ole koskaan ollut hellyyttä, huomion osoituksia, mitään romatiikkaa. Vaan pelkkää (kylmää) seksiä ja hätäisiä pusuja (silloin jos mies humalassa - muuten ei suutele ollenkaan). Tuntuu vaan että tukehdun hänen kanssaan, haluan elää, tuntea että joku rakastaa.... Meni niin sekavaksi! Olisiko kamalaa erota nyt? Mietin sitäkin miten taloudellisestii pärjäisin. Mitenhän pojan suhteen huoltajuus-hommat (ollaan avo-liitossa).. Tämä on niin sekavaa... Vai petänkö miestänui ja haen sitä kautta hellyyttä,...

Alkuperäinen kirjoittaja aajhopåjrw¨å:
Siis ootko koskaan rakastanutkaa?? Et, jos ymmärsin tekstisi oikein...,

no en tiedä, ehkä sitten en. mutta olen paljon välittänyt. hänen kylmyys vain saa minut voimaan pahoin. ja olen ottanut puheeksi, mutta hänen kanssaan lähes mahdoton keskustella näistä. sulkeurtuu vain kuoreensa

Mulla samoja fiiliksiä, paitsi että yhdessä 13v ja 2 lasta... Onko isyys tunnustettu? Jos ei, poika on laillisesti vain sun. Toki isä saa vaatia tunnustusta jos eroate ja hän haluaakin alkaa risata huoltajuudesta. En ole ihan perillänäistä mut näin kuvittelisin, mekin avoliitossa, mut isyys tunnustettu.

on tunnustanut isyytensä. miten sitten jos muutetaan erilleen. imetän vielä, joten lapsi ei voi olla yötä sitten isällään ainakaan. vai pitääkö imetys lopettaa että molemmat saa olla yhtä paljon

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
on tunnustanut isyytensä. miten sitten jos muutetaan erilleen. imetän vielä, joten lapsi ei voi olla yötä sitten isällään ainakaan. vai pitääkö imetys lopettaa että molemmat saa olla yhtä paljon

Nuo lienee tapauskohtaisia sopimusjuttuja.Jos ette itse saa niitä sovittua, silloin ulkopuolinen järjestää.

Yhteistyössä