En edes hamstrannut, mutta silti oli nolo olo kassalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja oona:
Ahaa, sä olet siis niin säästäväinen että käytät hyväksesi kaikkien kauppojen tarjoukset. Fiksua:) Ja kun ostamasi ruokamäärät on niin isoja, niin bensakuluja tuosta joka kaupan parkkipaikalle pysäköimisestä ei tule niin paljoa... Muakin kiinnostaa, montako jääkaappia ja pakastinta teillä on? Ja monenko neliön asunto?

En mä niinkään pelkästään säästösyistä, vaan osittain siksi, että nuo ei koskaan kerralla sovi kärryyn, niin pitäs sit olla kahdet kärryt kaupassa... tai kiertää sama kauppa kahdesti :ashamed:

Cittarissa vetää he-vi-osasto laadukkuudellaan, Prismassa taas ns. varsinainen ruokapuoli (lihat jne.) ja Lidlissä maitotuotteet ja sellaiset.
Nuo marketit on ns. ryppäässä, että ei siinä tarvii kauheesti ajella ympäriinsä - mutta toki pitää aina ajaa ko kaupan pihaan, eli yhdellä pysäköinnillä ei selviä.

Asuinneliöitä on n. 300 (vanha kauppa ) + varastotilat ja jääkaappeja ja pakastimia molempia yksi iso.
Kuten totesin, kun ne laittaa sopimaan ne ostokset siis, niin ne sopii ihan hyvin.
Kaikkea ei kerralla tarvii tunkea jääkaappiin, vaan sitä voi sit täydentää aina kun tulee tilaa.

Alkuperäinen kirjoittaja jossu:
tuota tuota... minun lapsuudnkodissani oli 13 henkä. en muista koskaan 12 kassia ruokaostoksia kertyneen kerralla. 4kassia oli normaali,

Tuossa 12 kassissa oli ruokatarpeet viikoksi... paitsi maito ym. mikä loppuu aina parin - kolmen päivän välein + osa tuoretuotteista loppuu myös.
Nyt hiihtolomalla olevat lapset vähän "yllätti" mun arviot ja osa varaamista ruuista loppui oletettua aiemmin... ja siksi myös täydennysostomäärä tänään oli normaalia vähän isompi.

Sehän nyt oliski,et alkais maitoa hamstraamaa!!!! Sehän ny jo happaniski.. Itse ostin tänään 16 litraa, mikä on ihan normi määrä meille, sillä pärjätään n. 3 päivää.

Hitsi että mä oon aurinkokunnalle niin kateellinen. =) itellä yksi lapsi ja aina halunnut ison perheen (ainoa lapsi) ja sitä oikeeta ei vaan löydy :( mulla loppuu itellä aika kohta, sekä suuri ikäero tulisi. :/

nautihan =)

Yhteistyössä