En anna miehen korjata sukulaistensa autoja! Mielipiteitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huono vaimo?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itseasiassa olen autoalalla itsekin,siellä tutustuttiin..Mutta olen nyt 4 lapsen kanssa kotona,äitiysloma jatkuu vielä.

kauheaa sanoa, mutta olen miettinyt eroa. En kuitenkaan haluaisi viedä lapsilta isää. Mutta voisin ehkä saada sellaisen miehen joka haluaa olla minun kanssani,touhuta lasten kanssa,ylipäätään haluan että on joku joka huolehtii!

Ei mies vaihtamalla parane, tai ainakin helkkarinmoinen etsiminen sulla on, jos haluat löytää miehen joka viettää aikaa sun ja sun neljän lapsen kanssa...

Juttele miehelle ja vaadi itsellesikin pari vapaailtaa. Urheile, käy ystävien luona, aloita joku kansanopiston kurssi, ihan mitä vaan, kunhan pääset välillä kotoa pois.

Kun olet kerran autoalalla itsekkin, niin joku kerta miehen tullessa töistä lähet korjaan sitä omaa autoasi. Saat omaa aikaa ja autosi kuntoon, mies taas saa aikaa lasten kanssa. Meillä myös mies asustanut aina enemmän autotallissa kuin kotona, onpahan ainakin omalla tontilla pysyny :D

• Tykkää
Reactions: Data
Mun ex oli autonasentaja. Kun se vielä oli kiltti ja auttamishaluinen yksilö niin johan olis joka toinen ollut ruinaamassa autonkorjaamiseen -ilmaiseksi-. Ei ollut lapsia silloin mutta silti, mulle tuli pinna täyteen kun ei se tajunnut itse laittaa stoppia hyväntekeväisyydelle.

Sun mies varmaan a) tykkää näprätä autojen kanssa
b) saattaapi olla just kiltti ja helposti hyväksikäytettävä
c) ei halua sukulaisten kanssa kinaa ja kokee helposti syyllisyyttä ellei toimi kuten he tahtoo

Et ole huono vaimo. Eihän toi nyt vetele kenenkään mielestä kellä on älliä päässä. Varsinkaan kun on niitä lapsiakin! Sun on ihan hyvä toimia "peilinä" koska ehkä sun mies ei tosissaan tajua mitä tuo tekee teille.

En jaksanut lukea kaikkia viestejä, mut tiedän niin ongelman! Milloin korjataan siskon autoa tai laitetaan saunaa, lattiaa, keittiötä yms. Mies tykkää rassailla ja auttaakin, mutta arkea pyörittävälle äidille melko tympeää... mä ratkaisin homman niin, että se kelle menee hommiin niin se hoitaa sitten lapset samalla, syöttää ne yms. Hmmm kummasti väheni pyynnöt, kun ei tavallaan ihan ilmaiseksi saanut. Joutui viihdyttää lapsia monta tuntia, tekee ruokaa yms. Nyt myöhemmim on jo tarjottu rahaakin :D

[QUOTE="vieras1";30038357]Ei mies vaihtamalla parane, tai ainakin helkkarinmoinen etsiminen sulla on, jos haluat löytää miehen joka viettää aikaa sun ja sun neljän lapsen kanssa...

Juttele miehelle ja vaadi itsellesikin pari vapaailtaa. Urheile, käy ystävien luona, aloita joku kansanopiston kurssi, ihan mitä vaan, kunhan pääset välillä kotoa pois.[/QUOTE]

Älä puhu pjaskaa! Miten ne yhteiset lapset muuten kummasti muuttui vain "sun lapsiksi"? :D Ja mikä parisuhde/perhe se sellainen on että pitäs juosta muualla vain saadakseen omaa aikaa kun toinen vätys viihtyy mieluummin autonromujen kimpussa kuin lastensa/puolison kanssa. Rajansa kaikella hei!

Ja p.s. Niitäkin miehiä löytyy jotka viihtyy omien lastensa kanssa ja osaa laittaa asiat tärkeysjärjestykseen.

Yhteistyössä