H
huono vaimo?
Vieras
Alunperin pelkäsin miehen sairastuvan burnouttiin, ja olen pyytänyt ettei tuhlaa kallista vapaa-aikaansa tuollaiseen. Jos mies autoja korjaili, järjestin kotiasiat niin että kotona sai vaan nukkua ja syödä. Itse hoidin lapset, laskut ym juoksevat asiat.
Todella tyhmää,eikö?
Enää en pelkää edes miehn burnouttia. jos sen saa,niin saa syyttää itseään.
Viikko sitten KIELSIN sukulaistensa autojen korjaamisen koska
a. omatkin automme ovat huoltamatta!
b.en jaksa tehdä ihan kaikkea kotona yksin
c.lapset kaipaavat isää. Päivätyössä käy kuitenkin klo 8-16,eikö se riitä!?
Mitä mieltä olette? Mies hyväksyi sen ettei korjaile enää vieraita autoja, mutta tämä on aiheuttanut välillemme närää. Mies siis on sitä mieltä,että sukulaisia pitää auttaa (mutta huomautin hänelle,että kukaan ei koskaan auta meitä!).
Olen kai ainoa ihminen,jonka parasta mies ei halua. Näännyn tähän työmäärään yksin. On erityislasta, pihatyöt,kaikki
Haaveilen miehestä joka viihtyy lasten kanssa,ja osallistuu kasvattamiseen. Oma mieskin tekee sen silloin,kun räjähdän ensin.
ja tämä ongelma on ihan uusi, vasta n.vuosi menty näin. En siis avioituessame tiennyt e tä saan viettää päivät keskenään lasten kanssa..
Todella tyhmää,eikö?
Enää en pelkää edes miehn burnouttia. jos sen saa,niin saa syyttää itseään.
Viikko sitten KIELSIN sukulaistensa autojen korjaamisen koska
a. omatkin automme ovat huoltamatta!
b.en jaksa tehdä ihan kaikkea kotona yksin
c.lapset kaipaavat isää. Päivätyössä käy kuitenkin klo 8-16,eikö se riitä!?
Mitä mieltä olette? Mies hyväksyi sen ettei korjaile enää vieraita autoja, mutta tämä on aiheuttanut välillemme närää. Mies siis on sitä mieltä,että sukulaisia pitää auttaa (mutta huomautin hänelle,että kukaan ei koskaan auta meitä!).
Olen kai ainoa ihminen,jonka parasta mies ei halua. Näännyn tähän työmäärään yksin. On erityislasta, pihatyöt,kaikki
Haaveilen miehestä joka viihtyy lasten kanssa,ja osallistuu kasvattamiseen. Oma mieskin tekee sen silloin,kun räjähdän ensin.
ja tämä ongelma on ihan uusi, vasta n.vuosi menty näin. En siis avioituessame tiennyt e tä saan viettää päivät keskenään lasten kanssa..