en anna koskaan anteeksi miehelleni ja lapselleni!

• Viestiketjun aloittaja vihainen
  • Ensimmäinen viesti
vihainen
ensin mies laittoi minut raskaaksi ja sitten jouduin elämäni inhottavimpaan ja kivuliaimpaan asiaan eli synnytykseen. vauvan syntymästä on jo yli puoli vuotta, mutta olen edelleenkin kipeä ja mies kehtaa udella miksei meillä harrasteta seksiä.

vihainen
Alkuperäinen kirjoittaja maisa:
Oiskohan sulla hieman väsymys tai jopa synnytyksen jälkeistä masennusta?
olen väsynyt, mutten masentunut. olen vain niin vihainen enkä halua nähdä lastani. olen kamala äiti tiedän, mutta parempi näin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä anteeksippydettävää vauvalla on?
no tähän mäki haluisin kuulla vastauksen. mulla on kans puoli vuotias. synnytys oli taas ihan helvetillistä, inhoan synnyttämistä, enkä todellakaa tykkää olla raskaanakaan, mutta vauva on maailman ihanin poika :heart: niin rakas ääidin pikku pupunen :heart:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
no ei kai se lapsen vika ole. JA kai ehkäisystä tiesit?
Juuri näin! Kyllä vauvaan hankintaan tarvitaan kaksi aikuista ihmistä. Mitäs sinä miestäsi siitä syytät. Ja varsinkaan miten voisit syyttä vauvaa.

Kannattaa varata aika gynekologille ja varsinkin päätohtorille, jos muita syytät.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
no ei kai se lapsen vika ole. JA kai ehkäisystä tiesit?
Juuri näin! Kyllä vauvaan hankintaan tarvitaan kaksi aikuista ihmistä. Mitäs sinä miestäsi siitä syytät. Ja varsinkaan miten voisit syyttä vauvaa.

Kannattaa varata aika gynekologille ja varsinkin päätohtorille, jos muita syytät.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vihainen:
Alkuperäinen kirjoittaja maisa:
Oiskohan sulla hieman väsymys tai jopa synnytyksen jälkeistä masennusta?
olen väsynyt, mutten masentunut. olen vain niin vihainen enkä halua nähdä lastani. olen kamala äiti tiedän, mutta parempi näin.
viha, väsymys, haluttomuus nähdä lasta voivat olla oireita synnytyksen jälkeisestä masennuksesta.

vihainen
Alkuperäinen kirjoittaja JaJa:
haethan apua ennen kuin satutat vauvaa? lupaathan että soitat heti huomenna neuvolaan ja kysyt miten toimia.
en satuta ketään enkä aiokaan. en soita minnekään. korkeintaan anopille ja kyselen pojan vointia.

haethan apua ennen kuin satutat vauvaa? lupaathan että soitat heti huomenna neuvolaan ja kysyt miten toimia.
en satuta ketään enkä aiokaan. en soita minnekään. korkeintaan anopille ja kyselen pojan vointia.
eli lapsi ei ole sulla, hyvä. kannattaisi hoitaa itsensä kuntoon niin voisit nauttia äitiydestä ja pienestä lapsestasi. vauvan hyvinvointi kuitenkin se ensisijainen asia ja vauva ilmeisesti voi mummolassa hyvin. hyvä ettet ole kahden vauvan kanssa. tekstisi kuulosta nimittäin aika pelottavalta. suosittelen kyllä hakemaan apua, äitiys on maailman ihanin asia ja nyt sairauden eli masennuksen takia se menee sulta ihan ohi

vieras
Eikö silloin kannata pyytää apua, kun itsellä on paha olla?

Yhteistyössä