T
Tuulis
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä:Kellyn aborttikin järkyttää,vai meneeköhän ottamaan muut pillerit??
Mä tiiän miten käy, vaan en taija tässä paljastaa kun kaikki ei välttis taho tietää..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä:Kellyn aborttikin järkyttää,vai meneeköhän ottamaan muut pillerit??
Alkuperäinen kirjoittaja minni-:mä jotenkin luulen että kelly pitää kuitenkin vauvanvai onkohan se mahdollista kun sen ensimmäisen pillerin jo otti?
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulis:Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä:Kellyn aborttikin järkyttää,vai meneeköhän ottamaan muut pillerit??
Mä tiiän miten käy, vaan en taija tässä paljastaa kun kaikki ei välttis taho tietää..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tuleekohan paulille ja graysonille suhde?
Alkuperäinen kirjoittaja minni-:emmerdale on kyllä loistava sarja, itse rupesin viime syksynä seuraamaan, ja sen jälkeen on ollut pakko nähdä joka jakso![]()
Alkuperäinen kirjoittaja breezer:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tuleekohan paulille ja graysonille suhde?
Eiks niillä jotain suklaadonitsileikkejä ollutkin jossain vaiheessa aikaisemmin??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mul meni maku carliin ku rupes pelehtiin se gracen kanssa,vedättää sitä.
Alkuperäinen kirjoittaja 2:Alkuperäinen kirjoittaja breezer:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tuleekohan paulille ja graysonille suhde?
Eiks niillä jotain suklaadonitsileikkejä ollutkin jossain vaiheessa aikaisemmin??
on niillä yhden illan suhde.
Lisäksi Katieta käytetään vuokrakohtunba, mutta pari eroaa ja Perdy vie vauvan