EMMERDALE!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja j
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Robert lähti sarjasta jo aikaa sitten.
Se aiheutti Max (Kingin) kuoleman vahingossa kun yritti vahingoittaa Andya...
Ja itseasiassa tota Katie juttua mäkin olen miettiny mut jotenkin se liityy siihen Andyn ja Katien liittoon joka ei päättyny kovin hyvissä merkeissä...?

minäki oon vähän miettiny tota... muutta liittyiskö siihen, että katie petti andya robertin kanssa? ja sitten lähti kylästä... mutta ihmettelen sitä, että eikö andy hakenu avioeroa missään vaiheessa?? kun edelleen puhuvat että katie on andyn vaimo.

ei oo hakenut avioeroa, ne on kyllä edelleen naimisissa.
jossain vaiheessa sanoivat että andy meinasi tappaa itsensä kaiken tuon sotkun takia jonka katie aiheutti mutta pihalla olen...

todella ärsyttävää kun oon alkanut sarjaa seuraamaan oikeen kunnolla vasta ton niiden jutun jälkeen!

Katie ja Andy ovat alkaneet seurutella on yläaste ikäisinä jolloin Katie tuli raskaaksi. Ihan loppuraskaudessa kuitenkin menetti vauvan ja lähti pois. Myöhemmin palasi soupasi ja huopasi Andyn ja Robertin välillä niin että lopulta Andy ampui isäänsä ja Robert aiheutti Matt:n kuoleman.

Alkuperäinen kirjoittaja j:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:
Luulen että ovat vihaisia sen takia, kun niiden aiempi juttu päätyi siihen andyn ammuskeluun.

mikä ammuskelu juttu? ketä se ampui? lähteekö se katie pois sarjasta vai ei?

se katien oli äitiysloman takia pois sarjasta. mä oon ymmärtäny että on tullu siis ihan takasin sarjaan =) mutta en oo satavarma, emmerdalen sivulla varmasti paljon juonipaljastuksia jos haluaa tietää :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:
Luulen että ovat vihaisia sen takia, kun niiden aiempi juttu päätyi siihen andyn ammuskeluun.

mikä ammuskelu juttu? ketä se ampui? lähteekö se katie pois sarjasta vai ei?

se katien oli äitiysloman takia pois sarjasta. mä oon ymmärtäny että on tullu siis ihan takasin sarjaan =) mutta en oo satavarma, emmerdalen sivulla varmasti paljon juonipaljastuksia jos haluaa tietää :wave:

minkä kutsun se yksi kingien veljes sai? se jonka se nakkasi sinne takkaan. :o

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
ihana kun nämä jaksot näkee maikkarin netistäki nykysin niin ei missaa mitään vaikka onki jääny kolome viikkoa putkeen kahtomatta :D

maksaako se?

ei maksa mitään. kannattee vaan rekisteröityä sinne katsomon käyttäjäksi ja varmistaa että on uusin windows media player ladattu ja sitte ku ne emmerdalen jaksot on suojattu DRM-tekniikalla niin kannattee myös ladata microsoftin sivuilta myös se DRM-salaustekniikan päivitys siihen media playeriin :D

Yhteistyössä