J
j
Vieras
miksi ne kaikki kyläläiset on vihasia sille Katielle?Tuleeko Katiesta ja Andysta pari? Missä Robert on?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:Luulen että ovat vihaisia sen takia, kun niiden aiempi juttu päätyi siihen andyn ammuskeluun.
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:Luulen että ovat vihaisia sen takia, kun niiden aiempi juttu päätyi siihen andyn ammuskeluun.
Alkuperäinen kirjoittaja Tinii:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:Luulen että ovat vihaisia sen takia, kun niiden aiempi juttu päätyi siihen andyn ammuskeluun.
ammuskeluun??
Alkuperäinen kirjoittaja j:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:Luulen että ovat vihaisia sen takia, kun niiden aiempi juttu päätyi siihen andyn ammuskeluun.
mikä ammuskelu juttu? ketä se ampui? lähteekö se katie pois sarjasta vai ei?
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja j:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:Luulen että ovat vihaisia sen takia, kun niiden aiempi juttu päätyi siihen andyn ammuskeluun.
mikä ammuskelu juttu? ketä se ampui? lähteekö se katie pois sarjasta vai ei?
se katien oli äitiysloman takia pois sarjasta. mä oon ymmärtäny että on tullu siis ihan takasin sarjaan =) mutta en oo satavarma, emmerdalen sivulla varmasti paljon juonipaljastuksia jos haluaa tietää :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:ihana kun nämä jaksot näkee maikkarin netistäki nykysin niin ei missaa mitään vaikka onki jääny kolome viikkoa putkeen kahtomatta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja j:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:ihana kun nämä jaksot näkee maikkarin netistäki nykysin niin ei missaa mitään vaikka onki jääny kolome viikkoa putkeen kahtomatta![]()
maksaako se?