Emmerdale juonipaljastukset! Onko kiinnostuneita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Wieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä minäkin sen tiesin että kun Charity kostaa Jaille niin ihan viattomatkin joutuvat kärsimään, enkä tietenkään siitä tykkää mutta Charity on jollain tapaa mun lempparihahmoja emme.ssa, tykkään seurata hänen tekemisiään, oli ne sitten pahoja tai hyviä.

Niin Charityhän joutuu sitten lopulta vankilaan teoistaan, nythän se on brittien jaksoissa tuomiotaan kärsimässä. Toivottavasti tulee takaisin, näyttelijä on ilmeisesti sanonut palaavansa vielä sarjaan, äitiyslomallehan se jäi oikeassa elämässään.

Aloitin Emmerdalen katsomisen reilu neljä vuotta sitten kun mieheni tutustutti minut siihen, aivan paras sarja ikinä! Ja uskottavat juonenkäänteet verrattuna esim. Salkkareihin - ihan naurettavaa paskaa Emmerdaleen verrattuna :D
Mutta tietääkös joku sanoa, joutuuko Englannissa oikeasti niin herkästi oikeudenkäyntiin ja vankilaan,niin kuin Emmerdalessa? Että kun lyöt jotakuta, niin oikeudessa tavataan. Tuntuu, että jatkuvasti joku istuu käräjillä, meneekö se noin todellisuudessa?

Alkuperäinen kirjoittaja Eikös;30778050:
Gabby ole ashleyn ja sen marlonen nykyisen lapsi niinkuin poikakin...

Ei Gabby ole Laurelin lapsi vaan tosiaan Bernicen tytär.

Bernice ja Ashley olivat naimisissa ja saivat Gabbyn. Gabby oli aika pieni kun Bernice lähti kylästä jättäen miehensä ja tyttärensä. Hän ei oikein koskaan sopeutunut äidiksi. Minusta liian itsekäs siihen.
Laurel kohteli Gabbyä kuin omaansa heti siitä lähtien kun menivät Ashleyn kanssa yhteen. Siksi Laurel olikin niin paniikissa kun Ashley ja hän erosivat ja vielä Bernice palasi takaisin. Koska virallisesti hänellä ei ole Gabbyyn mitään oikeuksia.

Historian toistaa nyt Bernicen äitiydessä itseään. Ensin hän hylkäsi Gabbyn ja sitten tämän nuoremman siskopuolen Dee-Deen.

[QUOTE="wieras";30780394]Onko kukaan muu kyllästynyt Rhonaan. Mä niin odotan että häipyisi ja pian.[/QUOTE]

Juu saishan tuo Rhonan jutun jauhaminen jo loppua.. Suksisivat Vanessan kaa gedauttiin, eipä Rhonalle virkaa jää jos Paddyn kans eroavat. Mitä se sinne kylään jää..

Yyyh päivä pilalla. Mä lähdin tarkistamaan tietojani kun olin siinä käsityksessä että Rhona lähtee koko kylästä mutta hän lähteekin vain Paddyn asunnosta. Edelleen Englannissa vakitusena hahmona.

Löysin juuri telsu.fi/emmerdale sivuston, jossa on vähän eteenpäin juonipaljastuksia. Tosi lyhyesti mutta tarpeeksi mulle. Mä jäin vähän koukkuun tähän. Ei siitä kaikki selviä mut osa kuitenkin. En halua liian pitkälle tietää.

ovat sopineet, kuten meneillään olevista jaksoista voi nähdä :) Sopivat sen panttivankidraaman aikana Declanin makkarissa. Tulevaisuudessa Nico lähtee arabeihin töihin, koska näyttelijä jää mammalomalle. Kyle mummoineen palaavat kylään, mutta Amy ei.

Cameron kuoli sähöiskuun vettä täynnä olevassa villapakan kellarissa. Victoria on tuntenut Bettyn ja Alanin koko ikänsä mittän sukulaissuhdetta ei ole. Alan ja Betty olivat hyviä ystäviä ja kämppäkavereita. Käsittääkseni heillä ei ollut ikinä mitään romanttista keskenään.

Tuleeko jai näkemään enään poikaansa Archieta?

Kyllä. Rachel palaa vuoden päästä kylään Archien kanssa. Todistaa Charitya vastaan oikeudenkäynnissä ja Charity tuomitaan. Yrittää palata yhteen Samin kanssa aluksi vaihtelevalla menestyksellä. Jai yrittää luoda uudelleen suhdetta Archieen heidän palauttua kylään. Mutta asiaa vaikeuttaa Jain vaimon Meganin(Declanin sisko) suru omasta pojastaan Robbiesta. Jai alkaa haluta huoltajuutta ja värvää avukseen rakastajansa Leylan vakoilemaan Rachelia ja Samia. Vaimonsa Meganin Jai haluaisi jättää mutta pelkää sen vaikeuttavan huoltajuuden saantia. Aluksi Jai alkaa uskotella että Rachel pahoinpitelee Archieta ja lopulta lavastaa tämän huumekauppiaaksi. Poliisit pidättävät Rachelin ja sossut myöntävät Jaille tilapäisen huoltajuuden.

Yhteistyössä