Emmaljungan twin cerox onko hyvät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ikäero1v4kk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ikäero1v4kk

Vieras
Pikkukakkosta odotellaan ja ikäeroksi lapille tulee 1v4kk. Onko kellään käyttökokemusta noista emmeljungien tuplista? Onko hyvät? Kannattaako hankia tällä ikäerolla? Toisena vaihtoehtona olen ajtellut brion double wave tai jotain sinne päin. Kummat ois paremmat? Jne... Pohjosen lumikeleillä asustetaan.

Mun lapsilla kans ikäeroa vajaa 1v4kk ja käytössä kyseiset emmaljungat. Muista merkeistä ei ole kokemusta. Niissä on hyvää: ilmakennopyörät kulkee loskassa ja hangessa, kääntyvä aisa, erilliset selkä ja jalka tuet. Emmaljungan vaunuissa 3 vuoden takuu ja hyvät korjaus ja varaosa mahdollisuudet. Kaikki kankaat irtoaa pesuun.
Ainoa huono puoli oli ettei mahtunut kaikkiin hisseihin ja pienistä oviaukoista. Mut kuitenkin esim. omista ulko-ovista meni hyvin.

Meillä on emmaljungan twin cerox tuplat.Hommattiin nen reilu pari vuotta sitten esikoiselle ja keskimmäiselle joilla ikäeroa 1v8kk ja hyvät on olleet,ainut miinus puoli on että kuomu ei meinaa pysyä ylhäällä vaan "tipahtaa"aina taakse päin mutta sitä saa kyllä itse kiristettyä helposti.Ja ainakin meidän auton takakonttiin sopivat tosi hyvin ja autona on ford mondeo farmari.Nyt meillä on kuopus 3kk ja ajattelin hommata noihin tupliin seisoma laudan niin mahtuu kaikki kyytiin.

On tosi hyvät työntää, harmittaa vaan kun on niin isot että ei meinaa lähellekkään kaikista ovista sopia. Miinuksena sanoisin myös kuomun mikä tuntuu olevan aina tiellä ja se löpsähtää helposti. Niitten pakkaaminen autoon yksin on miusta ihan mahdoton homma mutta lenkeillä on hyvät! Nyt jos ostaisin niin haluisin vähän pienemmät mutta näillä mennään se aika kun tarvii.

Ääni Briolle täältä. Double Wave on meillä ollut käytössä kesästä ja ovat aivan upeat! Kuomu ei löpsähtele ja saan ihan yksinkin kasaan. Istumatilat on reilut ja mukana tuli jalkapeitto. Kevyet työntää ja heittoaisa on ollut tosi tarpeellinen. Hintaa kantokopan kanssa tuli 690 e.

Hei,

miten ihmeesä saatte kiristettyä ceroxien kuomua? Eihän siinä ole edes mitään ruuvia, meidän mallissa ainakin vain mustat läpyskät, joissa kaksi ympyrää, siis sellaiset kuopat. Kiitos, jos joku osaa auttaa - kuomu putoilee tosi herkästi!

mulla emmaljungan toinen malli kylläkin, mutta lastentarvikeliike vaihtoi siihen sen kiristysruuvin, jotta sen saa itse kiristettyä. aluksi oli siis sellainen musta muovinen "pallero" jonka vaihtoivat sellaiseksi mutteriksi, jossa toiselle puolelle laitetaan jakoavain ja toiselle kuusiokolo-avain ja sitten kiristetään. Ja saa muuten kireelle!

Yhteistyössä