Emmaljungan puhkeamattomat renkaat!!!-kysyttävää!!!

ostettiin käytetyt emmaljunga ceroxit, joissa sellaiset puhkeamattomat renkaat, mitkähän oikeelta nimeltään?

mutta yhdessä renkaassa on kiviä päässyt sinne sisään!! :/ Onko nyt vaan edessä uuden renkaan osto? ja kannattaako tollaisia renkaita ees ostaa, jos käy samanlailla? onko muille sattunut??
 
kikkis
Veikkaismpa että teillä on laakerit mäsänä... Eihän sinne sisään voi mennä kiviä... Muuten teillä pitäs olla renkaassa ammottava reikä.

ilmakennorenkaat nuo ovat nimeltään.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kikkis:
Veikkaismpa että teillä on laakerit mäsänä... Eihän sinne sisään voi mennä kiviä... Muuten teillä pitäs olla renkaassa ammottava reikä.

ilmakennorenkaat nuo ovat nimeltään.
Eihän sen renkaan puhki tarvitse olla, vaikka siinä olisikin se "ammottava reikä". Kun sen renkaan sisällä on ne kennot ja niiden väleissä tilaa.
 
Ansku
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kikkis:
Veikkaismpa että teillä on laakerit mäsänä... Eihän sinne sisään voi mennä kiviä... Muuten teillä pitäs olla renkaassa ammottava reikä.

ilmakennorenkaat nuo ovat nimeltään.
Eihän sen renkaan puhki tarvitse olla, vaikka siinä olisikin se "ammottava reikä". Kun sen renkaan sisällä on ne kennot ja niiden väleissä tilaa.

Ne kennot ovat siellä renkaan sisällä vierivieressä. Siis niin, että niillä on yhteinen väliseinä eli ei niiden välissä tilaa ole. Mä olen semmoisen nähnyt liikkeessä, ns. läpileikatun.

Mäki veikkaan laakeria. Siellä voi olla kivi ja rikkonu laakerin.
 
kikkis
Alkuperäinen kirjoittaja Ansku:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kikkis:
Veikkaismpa että teillä on laakerit mäsänä... Eihän sinne sisään voi mennä kiviä... Muuten teillä pitäs olla renkaassa ammottava reikä.

ilmakennorenkaat nuo ovat nimeltään.
Eihän sen renkaan puhki tarvitse olla, vaikka siinä olisikin se "ammottava reikä". Kun sen renkaan sisällä on ne kennot ja niiden väleissä tilaa.

Ne kennot ovat siellä renkaan sisällä vierivieressä. Siis niin, että niillä on yhteinen väliseinä eli ei niiden välissä tilaa ole. Mä olen semmoisen nähnyt liikkeessä, ns. läpileikatun.

Mäki veikkaan laakeria. Siellä voi olla kivi ja rikkonu laakerin.

Aivan noin miten Ansku kertoi ja ilmakennorenkaathan eivät mene puhki. Sehän on yksi ero ilmakumirenkaisiin.
 
Ansku
Alkuperäinen kirjoittaja helmi79:
no mä kyllä en usko että mikää laakerivika, kun se kuulostaa ihan siltä että muutamia pieniö kiviä, pyörii siellä renkaan sisällä..
Eli justiinsa laakeri vialta kuulostaa :) Siellä renkaan sisällä ei voi pyöriä kiviä, yksinkertaisesti mahdotonta. Ajeleppa kiesit liikkeeseen niin vika selviää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ansku:
Alkuperäinen kirjoittaja helmi79:
no mä kyllä en usko että mikää laakerivika, kun se kuulostaa ihan siltä että muutamia pieniö kiviä, pyörii siellä renkaan sisällä..
Eli justiinsa laakeri vialta kuulostaa :) Siellä renkaan sisällä ei voi pyöriä kiviä, yksinkertaisesti mahdotonta. Ajeleppa kiesit liikkeeseen niin vika selviää.
Näin varmaan tehtävä, mutta mun järjellä voi silti olla kiviä =) (en anna periksi) koska onhan niissä kennoissa tyhjää tilaa, ja voihan ne kivetb pyöriä yksittäisissä kennoissa..mutta joo pitää tuolla lastentarvikkeessa poiketa! :)
 

Yhteistyössä