Emmaljungan city cross-koppa kierossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mah

Uusi jäsen
27.10.2004
6
0
1
Heips!

Ostin kesällä Emmaljungan "laadukkaat" yhdistelmävaunut ja parin päivän sisällä ostosta huomasin kopan olevan kierossa. Kierous näkyy selvästi, kun katsoo vaunua työntöaisan takaa (eli siis jatkuvasti, missä sitten kuljetkin vaunujen kanssa). Otin mitan käteeni ja mittaustulos osoitti kopan olevan toiselta sivulta 9cm:n päässä työntöaisasta ja toiselta 6cm:n päässä. Iskeekö kierous muiden kyseisen yhdistelmän omistajan silmään?

Kierous johtuu siitä, että kopan alla näkyvät tukiraudat ovat vinossa(todettiin liikkeessä). Oma koppani on myös hieman hankala/nihkeä kiinnittää runkoon ja olen miettinyt josko kierot raudat olisivat myös tähän ongelmaan syynä.

Kopan myyneen liikkeen kanssa olen ollut yhteydessä ensimmäisen kerran heti palautusoikeusaikana, mutta silloin vakuutettiin et kopan saa suoristettua. Silloin koppaa muka korjattiin ja suoristettiin, mut mitään ei tapahtunut. Ainoa näkyvä seikka oli auton mittariin kertyneet 2x140km(jotka korvattiin rikkinäisellä lelulla) :kieh: Nyt pari kuukautta oston jälkeen olen jälleen yrittänyt saada liikkeen korjaajaa oikaisemaan koppaa, mutta nyt liikkeestä sanotaan, että kopan kierous kuuluu asiaan ja et kaikki nämä city-kopat ovat kierossa enemmän tai vähemmän... Tällä hetkellä koppa on liikkeessä ja ainoa vaihtoehto on ilmeisesti tyytyä 700 eurolla ostettuun kieroon yhdistelmään vai keksiikö joku jotain muuta???

Meillä on vity cross ja citykoppa. Ainakin koppa on ihan normaalin näköinen meillä, en ole huomannut vinoutta. Tarrat tosin olivat ihan vinossa/ eivät kohdikkain, ja kävinkin sen sitten vaihtamassa uuteen. Runko-osasta ei vielä kokemusta paljoakaan, kun koppa vielä käytössä.

Kopan kierousjutussa on muuten sellainen tilannen nyt, että saivat kopan suoraan,kun käytin sitä uudestaan korjauksessa. Saapas nähdä pysyykö koppa nyt ojennuksessa. Voihan se tosiaan olla, että eka korjaus oli epäonnistunut.

Muuten ollaan tykätty kyllä yhdistelmistä. Erityisen tyytyväinen olen keveyteen ja lenkkeillessä yhdistelmiät rullaavat mainiosti. Olisin tosin halunnut teräsritiläpohjan, joka olisi ollut korkeampi ja muutenkin maastokelpoisempi. Täällä kaupungissa se ei haittaa, mutta kesällä maalla maasto-ominaisuus olisi ollut plussaa.City-koppa alkaa meillä käydä ahtaaksi, kun poitsu on reilu 7kk.

Yhteistyössä