emmaljunga vs teutonia?!?

  • Viestiketjun aloittaja vaunuostaja
  • Ensimmäinen viesti
Riippuu käytöstä. Emmaljungat ovat paljon tukevammat, mutta hankalammat nostella autoon ja pois. Meillä on Emmaljungat ja niissä on muutamia vikoja, jotka on saatu kyllä korjattua, mutta ärsyttävät silti. Tosi laadukkaat ja kestävät ne silti ovat. Matkoilla ollaan vuokrattu Teutoniat ja olen kokenut ne ihan kamaliksi, tosi epävakaat ja kiikkerät, ihan kuin nukenvaunuja työntäisi. Mielestäni raskaampien mutta tukevien rattaiden kanssa on helpompi operoida. Sain noilla vuokrauskerroilla Teutonioista tosi huonolaatuisen kuvan, en maksaisi että saan en omaksi.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 20:00 nytkypylly kirjoitti:
ehdottomasti teutoniat!!!
käypä lykkimässä niitä kaupassa, niin huomaat eron varmasti =)
teutoniat on ihan luksuspelit B)
Samaa mieltä. Meillä ollut Emmaljungat. Hajosi alle vuodessa ja sitten ostettiin Teutoniat ja kestäneet nyt kolmella lapsella.
 
meidän teutonioista ei ollut koskaan mikään rikki, niitä ei jouduttu mistään korjaamaan, ovat nyt kolmannella lapsella käytössä =) ja mitä tulee painoon tai keveyteen, niin yhtä paljon taitavat ceroxit ja mistralit painaa, ei niissä suurta eroa ole... kannattaa käydä koeajolla ja kokeilla mikä on itselle kivoimman tuntuinen =)
 
ihminen
Minun tuttavapiirini äideillä kaikilla joilla on ollut/on Emmaljungat on jouduttu jotain korjaamaan vaunuista tai varaosia ostelemaan ja milloin mitäkin. Teutoniat omistavilla ei ole ollut mitään vikaa, samoin Briot on olleet kestäviä. Ollaan tehty äitien kanssa pientä "galluppia" =)
 
Gluteus maximus
Teutoniat! Meidän teutoniat on vm. 2000 ja kestäneet tosi hyvin. Ostettiin vanhana ja oli olleet jo kahdella lapsella ja nyt olleet meidän kahdella lapsella ja vielä aion myydä/ antaa ne eteenpäin kun meidän vauva kasvaa!
 
masi78
Joo makuasioista ei sovi kiistellä,mutta mulla oli ehdoton ei emmaljungille siksi että kaikilla on sellaiset ja värit oli huonoja -06 kun ostin omat ihanat teutoniat,paremmat värivaihtoehdot ja aivan sairaan ihanat lykätä..Kannattaa testata kumpaakin liikkeessä ja sitten tehdä oma ratkaisunsa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 20:49 masi78 kirjoitti:
Joo makuasioista ei sovi kiistellä,mutta mulla oli ehdoton ei emmaljungille siksi että kaikilla on sellaiset ja värit oli huonoja -06 kun ostin omat ihanat teutoniat,paremmat värivaihtoehdot ja aivan sairaan ihanat lykätä..Kannattaa testata kumpaakin liikkeessä ja sitten tehdä oma ratkaisunsa.
ai on vai? :eek:
 
vaunuostaja
kiitos.

emmaljungan citycrossia olen katsonut, siihen saisi aivan ihanan kopan ostaa olisi kevyet.
teutonian prestige kiinnostaa myös- olisi jotenkin sirommat.

2 aikaisemmalla ollut brio novat ja niitä en enään osta. ovat aika painavat :/ ja muutenkin jotenkin tönköt.
 
masi78
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 20:57 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 20:49 masi78 kirjoitti:
Joo makuasioista ei sovi kiistellä,mutta mulla oli ehdoton ei emmaljungille siksi että kaikilla on sellaiset ja värit oli huonoja -06 kun ostin omat ihanat teutoniat,paremmat värivaihtoehdot ja aivan sairaan ihanat lykätä..Kannattaa testata kumpaakin liikkeessä ja sitten tehdä oma ratkaisunsa.
ai on vai? :eek:
No ei ehkä ihan kaikilla mutta kuiteski.Tää on vähä periaate kysymyskin kun en suosi mitään ruotsalaista!!!
 

Yhteistyössä