Edgeissä siis ihan kiinteä kova koppa, mutta todella helposti irrotettavissa..periaatteessa täytyy vain nostaa rungosta irti..kopan molemmin puolin "painokahvat" joista vain painetaan ja samalla nostetaan, todella helppoa ja kätevää. Itse tykkään myös enemmän tuosta kuin kantokopasta, koska siihen vauva mahtuu paljon kauemmin..varsinkin talvella kun pitää olla toppahaalaria, makuupussia jne.. Mulla parvekevaunuina kantokopallinen yhdistelmä ja koppa alkaa nyt jo jäämään pieneksi, vauva (3kk) on melkein jo päästä päähän kopan reunoissa kiinni, joten tuo kiinteä koppa on paljon tilavampi ja menee paljon kauemmin. Itse asun hissittömässä kerrostalossa 3. kerroksessa ja kannan vauvan vain makuupussissa yleensä ylös (vaunut jätän alas rappuun), mutta olen minä tuolla kopallakin joskus ylös kantanut ja laittanut kopalla parvekkeelle jatkamaan unia ennenkuin sain nuo toiset vaunut parvekkeelle. Tässä yksi linkki duo edgeistä http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11971&paatuoteid=723&toimittajaid=1