Emmaljunga scoottereiden tyyppivika

  • Viestiketjun aloittaja -s-
  • Ensimmäinen viesti
-s-
Olen katsellut käytettyinä Emmaljungan scoottereita ja useammasta tapauksessa olen törmännyt siihen että myyjä on ilmoittanut että rattaissa on ns.tyyppivika eli toinen eturatas on muutaman millin ilmassa. Eräs heistä kuitenkin sanoi ettei sitä huomaa silloin kun lapsi on kyydissä eikä työnnettävyyteen vaikuta milläänlailla. Onko kokemuksia kyseisestä viasta, vaikuttaako käyttöön?
 
Ja jos on, sen voi kääntää suoraan. Menee liikkeeseen ja valittaa ;) Meillä ei ollut moista vikaa. Ja OT; emmiksien takuu pelasi miracles ja mun city jetit on ehjät. saatiin siksi aikaa lainaan emman matkikset ja ne on luokattoman huonot. en käsitä kuka ostaa niitä ja maksaa satasen moisista :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:
Ja jos on, sen voi kääntää suoraan. Menee liikkeeseen ja valittaa ;) Meillä ei ollut moista vikaa. Ja OT; emmiksien takuu pelasi miracles ja mun city jetit on ehjät. saatiin siksi aikaa lainaan emman matkikset ja ne on luokattoman huonot. en käsitä kuka ostaa niitä ja maksaa satasen moisista :headwall:
Hianoo!
Meinaatko pitää rattaat nyt? :whistle:
 
ainakin hetken. tyttö on istunut niissä illan ja aamun tuolla eteisessä, eli kai ne on kivat.. :D
mutta huonoa.. rungossa on joitain naarmuja nyt kun ne korjattiin :/ ja natisee jännästi, mutta ehkä tuohon auttaa rasvaus sitten
 
kuomu
Aiemmin niissä on ollut tyyppivikana kuomu. Se ei pysy lapsen pään päällä vaan liukuu/valuu taakse. Eikä sitä voi edes itse kiristää kun ei ole ruuvilla tai vastaavalla laitettu.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Siis etupyörä? Ei meillä ainakaan. Liikkeessä monia hiplailin mutta yhdessäkään en moista havainnut.

Joku on murjonut rattaidensa rungon kieroksi ja yrittää myydä sitä tyyppivikana.
Eikun oikeasti useampi eri myyjäkin on tästä kertonut. En tiiä mitä vaikutusta kuosilla voi olla, mutta parista camo olive värisestä olen varsinkin tätä kuullut että niihin ois se erä sattunut, että jo uutena lastentarvike liikeessä tämä vika ollut huomattavissa. Ei tietenkään kaikissa scoottereissa sitä ole, vaan pienemmässä erässä. sillä kyselinkin että ne joilla semmoisen "vialliset" rattaat ovat niin vaikuttaako. Puoltaako tai muuta vastaavaa
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:
no jos se pari milliä on ilmassa, ottaa renkaan pois ja korjaa naputtelemalla sitä missä se rengas on kiinni. jossei itse uskalla niin vie liikkeeseen.. ei pitäisi olla vaikeaa hyvät naiset :D
No niin luulisi ettei olisi iso homma kun ei oo tuon isommasta heitosta kyse, mutta itseä hieman vain epäilyttää kun olen nimenomaan meijän Gracon matkarattaista luopumassa sen takia että ne puoltaa ja vikuroi ja ei viittis mennä ojasta allikkoon rattaiden vaihdon myötä. Ehkäpä sitten uskaltaudun nuo ostamaan. Noi camo olivet nimenomaan ois syötävän ihanat!
 
Gracob puoltaminen voi johtua siitäkin, että vaikka ne kääntyvät etupyörät voi lukita, ne vähän viettää aina jonnekin suuntaan koska gracossa ainakaan niitä renkaita ei TÄYSIN liikkumattomiksi saa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:
Gracob puoltaminen voi johtua siitäkin, että vaikka ne kääntyvät etupyörät voi lukita, ne vähän viettää aina jonnekin suuntaan koska gracossa ainakaan niitä renkaita ei TÄYSIN liikkumattomiksi saa.
No noi meijän matkarattaat on ihan ok kun ne pyörät lukitsee mutta jos ne on "vapaana" niin sillon vinkuroi minne sattuu. Aattelin että jos kuitenkin pitää renkaat lukittuna pitää niin sama hommata tukevammat istumarattaat joilla pääsee sitten huonommassakin maastossa.
 

Yhteistyössä