Emmaljunga Edge Duo Combi

  • Viestiketjun aloittaja Tiina
  • Ensimmäinen viesti
simpukka
Nuo pitää ihan paikkansa, että koppa ja ratasosa vie säilytystilaa ja eihän ne kasattunakaan kovin pieneen tilaan mahdu. Mutta jos säilytys ei ole ongelma, niin kyllä mun mielestä on olleet tosi hyvät vaunut. Tosi jämäkät ja hyvät paksut renkaat. Heittoaisa on myös todella tarpeen nyt kun olen alkanut käyttää ratasosaa. itse olen aika pitkä, joten mulle tuo vaunun korkeus on sopinut hyvin ja työntöaisasta löytyy pituutta. Noitten kanssa vois vaikka hölkätä.
 
Me hommattiin nuo vaunut, juuri siksi, koska tilavat ja tukevat. Kelpaa täällä maalla kärräillä.
Kaupungissa tietty vähän eri asia, mutta kannattaa kattoo et minkälaisia vaunuja oikein tarvii ja missä niillä yleensä mennään...
Kärräilyt aloitetaan viim. 2 vko:n sisään =)
Niin ja tuttavalla ollut sama malli ja tykännyt kovin. Vaunukoppakin on sellaista keinuvaa mallia, että menee sänkynäkin tarvittaessa...
 
vieras
Itse ostin nuo tammikuussa ja en voi muutakuin kehua :).

Tilavat, menevät pidemmällekin vauvalle.
Talvella -20 ja reilusti ylikin pakkasilla lämpimät ja hyvin suojatut. Eipä tullut vauvalle kylmä missään vaiheessa.
Säädettävä työntöaisa ehdoton, varsinkin jos lykkijät ovat kovin eri mittaisia.
Heittoaisa ollut mitä kätevin nyt kesällä kun aurinko porottaa milloin mistäkin suunnasta.

Vaunujen pohjassa myös ilmastointi ja kopan päässä luukku, että ilma kulkee helteilläkin :).

Integroitu hyttysverkko on aina mukana ja vettä ja likaa hylkivä kangas mitä parhain puhtaanapidon kannalta.

Posi en antaisi, ihan huippuvaunut! :heart:

Jos nyt olisin saanut valita, olisin kuitenkin ekä valinnut kankaaksi mustan krokotiilin :D.
 

Yhteistyössä