Emmaljunga Duo Edget ja Peugeot 307

Heippa!

Pakko oli nytten tulla kysymään, sattuisiko kenelläkään olemaan kokemusta, kuinka hyvin nuo Emmaljungan Duo Edget (Sport Cryptonite rungolla) mahtuvat Peugeot 307:n tavaratilaan sen kovan kopan kanssa? Ja kyseessä juuri tuo pienempi 307, ei 307 SW. Olen nuo yhdistelmät varannut ja myyjä antoi mulle mittanauhan käteen joten otin vaan ne mitat vaunuista ja enpä sitten tajunnut kysyä että saako kokeilla autoon.. Perjantaina pitäisi hakea mutta ennen sitä tietty pakko testata.. Kysyinpä nyt kuitenkin josko täällä jollakin olisi kokemuksia :)
 
Niin ja jos renkaiden irroitus ei riitä niin sit koppa erikseen ja renkaat irti. Se runko menee pienempään läjään ilman koppaa, eli runko kasaan ja koppa päälle muttei kiinni rungossa. Niin ja tietty lisäksi ehdottomasti renkaat irti.

Mut jos lohduttaa niin eipä niitä vaunuja ainakaa meillä juuri koskaan kuljeteta mukana, matkarattaat on kauppareissuja varten aina autossa, hankkikaa sellaset jos on liian hankala kuljettaa autossa isoja vaunuja.

Muuten ne on nimittäin täyden kympin vaunut enkä vaihtais pois. Mulla on nyt jo toisella lapsella käytössä ja on ihanat ku mitkä!
 
Kiitos vastauksesta anuuu!! :)
Piti tulla vielä sanomaan että eilen käytiin kokeilemassa ja mahtuivat autoon ilman että pyöriä piti irrotella! Koppa piti tietty irrottaa ja laittaa vaan sen rataosan päälle, mutta olivat kyllä kuin tehdyt sinne, tosin ylimääräistä tilaa ei kyllä jäänyt. Tosin meillä onkin jo hankittuna se travel system että saa sitten turvakaukalon suoraan matkaan mukaan :)
 

Yhteistyössä