Emmaljunga delux hoitolaukusta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SinnaMaaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SinnaMaaria

Jäsen
30.07.2008
91
0
6
...ostin siis sellaisen vuosi vaunujen jälkeen, eikä se oikeen vastaa odotuksia. Sehän on valtava!!!! No, ei siinä mitään, mahtuuhan sinne sitten kaikenlaista, mutta miten pirussa se kiinnitetään aisaan?? Esim. kun mieheni työntää vaunuja, on aisa niin korkealla että laukkuhan valuu pois jos vaan roikkuu hihnan varassa.

Luulisi että laukku joka maksaa 85 euroa olisi pikkasen fiksummin suunniteltu, puuttuuko multa jotain osia siitä??

Mulla on sama laukku ja sama ongelma. Tosin aisan asennolla saan laukun hyvin pysymään kyydissä, niin ettei se valu liian alas. Oon kyllä tykännyt siitä muuten. Ei sulta puutu osia. Mikä runko sulla on siinä vaunussa? Sportti rungossa saattaa olla hankalampi kuin siinä classic -rungossa, joka meillä on.

kuka sano että mä siitä 85 maksoin, totesin vaan että sen verran se maksaa, ja jos sulla ei oo asiaan liittyvää sanottavaa niin ole hiljaa!

ja city cross on runko, kyllä se menee mutta onpa kömpelöä suunnittelua!!!

Alkuperäinen kirjoittaja SinnaMaaria:
kuka sano että mä siitä 85 maksoin, totesin vaan että sen verran se maksaa, ja jos sulla ei oo asiaan liittyvää sanottavaa niin ole hiljaa!

ja city cross on runko, kyllä se menee mutta onpa kömpelöä suunnittelua!!!

voi teitä teiniäitejä.....

Mulla samainen hoitolaukku. Vaunuosan kanssa meni oikein hyvin siinä rungossa. Nyt kun neiti istuu jo ratasosassa, niin en ole enää hoitolaukkua käyttänyt. Kun ei ole tarvetta kuljettaa niin paljon tavaraa matkassa. Heitän vaipat omaan kassiin.

Yhteistyössä