Emmaljunga classic sport vai brio happy mixed (hobby hall:in)

  • Viestiketjun aloittaja "mie"
  • Ensimmäinen viesti
"mie"
Kertokaas kokemuksia et kummat olis paremmat:) Joudutaan menemään välillä auraamattomilla teillä ja sit myös kaupungilla paljon käydään. Kaikki kokemukset ovat tervettulleita!:D
 
classicit on rumat ratasmoodissa, se kuomu "loppuu kesken" eli ei ole sitä tuulisuojaa alhaalla. jarru on myös kamalan jäykkä ja koko rattaan muotoilu ei ainakaan mun silmään nätti. ja siinä on sama kuomu vauvakopassa+ratasosassa, eli jos otat vaikka mustat niin musta kuomu pahimmillaan haalistuu kopan kanssa ja sitten se on erivärinen kuin se uusi ratasosa mihin lopulta vaihdat.
noista kahdesta ehdottomasti briot!
 
"vieras"
Me vaihtoimme juuri emmaljungasta brioon. Kaikki kolma ratasta vaihtoon. Eli twin ceroxit double waweihin, city crossit happyihin sekä scooterit spineihin. Ollaan vaihokseen niin super tyytyväisiä.

Syy tähän vaihtoon oli se, että emmaljungan rattaissa oli niin paljon vikaa. Etenki scooterit oli teknisesti niin surkeet. Spineissä samoja ominaisuuksia, mutta kun asiat on mietitty hiukan pidemmälle, niin toiminnot toimiikin paljon paremmin.

Eli varmaan tiedätkin, mitä kumpaa suosittelen. Osta ehdottomasti Briot.
 
#5
Niin ja nyt vuoden aikana missään meidän vaunuissa ei ole ollut mitään vikaa ja mitää negatiivista ei ole. Spineillä ollaan päästy hyvin täällä lumessa ja loskassa. Nyt jos pitäisi ostaa uudet vaunut, niin vaihtaisin happyjen isot etupyörät piniin kääntyviin tai happyistö go malliin.
 
"brio"
Minulla on emmaljungat. Ihan perus kärryt. On varmasti paljon paljon parempia vaunuja, mutta meille riittää kyllä nämä vallan mainiosti. Meillä harkinnassa scooterit, mutta nyt alkoi mietityttämään, kun edellinen kirjoittaja kertoi, että siinä jotkut toiminnot ei oikein pelaa kiitettävästi. Pitää kattoa ne racet läpi. Mutta ihan kummat vain ostat, niin varmasti olet tyytyväinen. Tosin emmaljungasta olen kuullut paljon huonoa ja briosta en ollenkaan. Tosin emmaljungaa on suomessa varmaan paljon enemmäm kuin brioa. Eli jos et halua, että jokaisella vastaan tulijalla on samanlaiset kärryt kuin sinun lapsella, niin valitse briot. Jos on yksi haile, niin osta vaikka molemmat.
 

Yhteistyössä