Noihin vaunuihin tulee erikseen vaunukoppa ja ratasosa, mä kun oo aiheeseen niin kovin hyvin tutustunut niin mitä tarkoitat City-vaunukopalla? *nolona*
Vaunut ovat kuin uudet, ainoastaan rattaiden kuomuosassa on pientä likaa. Saako sen irroitettua pestäväksi?
Meillä on nuo vaunut 2007 malliset. Ei saa irroitettua kuomua pesuun, kaikki muut kankaat saa irti. Hyvin on vaunut palvelleet. Seisomalaudaksi sopii kai (?!) vaan Emmaljungan oma seisomalauta joka on kalliimpi kun muut.
tykkään! kevyet työntää näppärät muutenkin. meillä oli pehmeällä kopalla vauva-aikana. 2005mallissa saa kyllä kuomunkin irti ratasosasta,mutta siihen jää ne mitkäskiinnikkeet lie kiinni.suihkun alla olen sen pessyt.
seisomalautoja on tarjolla ainakin kahta eri mallia.
mulla oli 2006 vuoden city crossit ja olin tyytyväinen. ainut että kun ne ratas ja vaunukoppa on erikseen niin vie paljon tilaa. mut muuten olivat huppu vaunut ja ei mitään valittamista. jousituskin oli aivan huipputasoa...niin kevyet työntää ja kun hyvät jouset niin ei paljon möykkynen tie haitannut. mulla siis tosi hyvät kokemukset!! ainut miinus se vain että säilytystilaa vei enempi kun kova kantokoppa ja ratasosa sit erikseen.