emmaljunga city cross

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suvari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suvari

Vieras
kertokaa kokemuksia emmaljungan city cross vaunuista.

olen ajatellut kyseisiä vaunuja city kopalla, tuntuivat tarpeeksi kevyiltä mutta kuitenkin tukevat ja isot renkaat.

meillä on nuo sekä yksös-rattaina että tuplarattaina. tykätty on. tosi jykevät, pääsee kelillä kuin kelillä. meillä oli se duolift-kantokassi, joka oli myös hyvä.

Aivan mainiot!

Meillä esikoisella oli käytössä AINOINA (yhdistelmät yleensä niin isoja ja raskaita, et ostetaan matkarattaat tmv. ratasiässä) 3 vuotta ja nyt ovat kuopuksen käytössä. Niin kevyet työntää ja pääsee liikkumaan maastossa kun maastossa ja bussiinkin mahtuu kyytiin hyvin :)

paljonkohan suunnilleen tulis maksamaan jos ostas nuo rattaat ja siihen kantokopan?ite oon kans kattonu nuita rattaita+siihen pitäs olla sit kantokoppa ja toinen vaihto ehto ois emmaljungan duo edge.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
paljonkohan suunnilleen tulis maksamaan jos ostas nuo rattaat ja siihen kantokopan?ite oon kans kattonu nuita rattaita+siihen pitäs olla sit kantokoppa ja toinen vaihto ehto ois emmaljungan duo edge.

Noita kovia koppia kandee kattoo huuto.netissä. Ne on niin pienellä vauvalla pienen hetken käytössä ettei kyl mee miksikään ja saa huuto.netistä uudenveroisia yli puolet halvemmalla kun liikkeestä.

Jos haluaa kovan tai pehmoisen kantokopan, noihin menee ihan mikä tahansa merkki, jos väri on vaan miellyttävä =) Saa siis sen erillisen citykopan, tai kahta eri lajia kantokassia..

Yhteistyössä