Emmaljunga, brio ja teutonia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mamma

Aktiivinen jäsen
22.05.2004
1 736
0
36
Eli etsinnässä olisi mahdollisemman kevyet kuomurattaat. Tulisi käyttöön vauvalle, eli selkänojan pitäisi mennä ihan alas saakka ja ykkösrattaina.

Mikä emmaljungalla olisi kevyt kuomuratas- scooter, cerox ja vai mikä?
Mitä eroa on teutonia timmyllä ja mistraleilla?
Mitä eroa on Brio novalla ja zenitill? Onko nova yhdistlmäratas?

avustanne kiitollisena!

scootereissa selkänoja ei mene ihan alas asti...muuten ihan huippupelit!!emmaljungan classicit on kivat kuomurattaat,voi laittaa vauvan niihin.ja jos tarvii niin kantokopalla niistä saa heti yhdistelmät. :flower:

Teutonian timmy ja mistral taitaa olla vähän niinkö
Brion Zenit ja nova.

Mistral ja Nova on isoja kuomurattaita, mitä voi käyttää yhdistelmävaunuina kopan kanssa.

Zenit ja Timmy on pienikokoisemmat kuomurattaat, missä lapsi istuu vain kasvot menusuuntaan mutta ne on paljon kevemmät ja menee paljo pienempään pakettiin kuin novat ja mistralit. Mun mielestä timmyt ja zenitit on paljon monikäyttösemmät ja pitkäikäisemmät. Ja paljon halvemmat.

Brion Zenitissä ainakin menee selkänoja ihan makaavaksi eli saa käyttää jo pienestä. Timmyssä on varmaan sama juttu. Scooterit on vasta puolesta vuodesta koska selkänoja ei säädy alas asti. Scooterit nitisee, lue vaikka se ketju täältä.
Mä kannatan Timmya tai zenitiä ehdottomasti!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.06.2006 klo 10:13 noh kirjoitti:
Teutonian timmy ja mistral taitaa olla vähän niinkö
Brion Zenit ja nova.

Mistral ja Nova on isoja kuomurattaita, mitä voi käyttää yhdistelmävaunuina kopan kanssa.

Zenit ja Timmy on pienikokoisemmat kuomurattaat, missä lapsi istuu vain kasvot menusuuntaan mutta ne on paljon kevemmät ja menee paljo pienempään pakettiin kuin novat ja mistralit. Mun mielestä timmyt ja zenitit on paljon monikäyttösemmät ja pitkäikäisemmät. Ja paljon halvemmat.

Brion Zenitissä ainakin menee selkänoja ihan makaavaksi eli saa käyttää jo pienestä. Timmyssä on varmaan sama juttu. Scooterit on vasta puolesta vuodesta koska selkänoja ei säädy alas asti. Scooterit nitisee, lue vaikka se ketju täältä.
Mä kannatan Timmya tai zenitiä ehdottomasti!

mitä sie höpötät?ei meitin scooterit kyllä nitise.tosi hyvät kärryt ovat.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.06.2006 klo 11:24 minä kirjoitti:
mitä sie höpötät?ei meitin scooterit kyllä nitise.tosi hyvät kärryt ovat.

Kyl niissä usein se nitinä on tyyppivikana

http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&tid=481410

Olen miettinyt samoja asioita. Brio Zenit kiinnostaisi paljon keveyden ja hinnan takia. Kun kysyin vaunuliikkeestä, minulle kuitenkin sanottiin, että zenit ei menekään ihan täysin makuuasentoon, joten virallinen suositus on 6kk:sta eteenpäin. Samasta liikkeestä sanottiin kyllä myös, että niitä on silti ostettu myös vastasyntyneille kantokassin kanssa.
Kuinka tärkeää vauvalle on maata täysin makuuasennossa?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.06.2006 klo 13:29 Nasu kirjoitti:
Olen miettinyt samoja asioita. Brio Zenit kiinnostaisi paljon keveyden ja hinnan takia. Kun kysyin vaunuliikkeestä, minulle kuitenkin sanottiin, että zenit ei menekään ihan täysin makuuasentoon, joten virallinen suositus on 6kk:sta eteenpäin. Samasta liikkeestä sanottiin kyllä myös, että niitä on silti ostettu myös vastasyntyneille kantokassin kanssa.

Meijän upouuden Zenitin ohjeissa lukee että 0-3-vuotiaille, ei ole puolivuotiaasta mainintaa ja minä olen kyllä pitänyt meidän 2kuukautta vanhaa tyttöä niissä. Jalkaritilän kun nostaa ylös niin kyllä tyttö on siinä ihan makuuasennossa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.06.2006 klo 13:29 Nasu kirjoitti:

Meijän upouuden Zenitin ohjeissa lukee että 0-3-vuotiaille, ei ole puolivuotiaasta mainintaa ja minä olen kyllä pitänyt meidän 2kuukautta vanhaa tyttöä niissä. Jalkaritilän kun nostaa ylös niin kyllä tyttö on siinä ihan makuuasennossa.

Yhteistyössä