Emma-sitteristä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pähkäilijä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Pähkäilijä"

Vieras
Heipä hei,

Ajattelinpa kysäistä josko joku täällä osaisi antaa avun mieltäni vaivaavaan kysymykseen. Eli minulla on vuonna uutena ostettu Emma Rocker DeLuxe-sitteri. Väriltään se on tumman- ja vaaleansininen nallekuosilla ja lapsen haarojen välistä tulevassa vyössä on nallen pään kuva. Huomasin että minulla ei ko. sitterissä ole kuin yksi "tukilevy" kankaiden sisässä tukemassa ikään kuin vauvan peppua. Kysymykseni kuuluukin että pitäisikö sitterissä olla myös toinen tukilevy, joka tulee siihen ylemmäs tukemaan selkää? Jotenkin tuntuu että ehkä pitäisi olla tai sitten ei, jos kangas on riittävän tukeva. Olisi tosi kiva, jos joku jolla on samanlainen sitteri, kertoisi minulle kuinka asia on.

Etukäteen jo kiittäen :)

Mulla on joku Emman sitteri, en tiedä onko sama malli, mutta kaksi levyä on. Olen muistaakseni ottanut ne pois pesun ajaksi.

Vai olisiko sun sitterissä kaksi levyä päällekäin?

Tule kertomaan, kun mysteeri ratkeaa, onhan tämä tosi jännää. :)

Hei taasen,

mä tiesinkin että kyllä täältä aina vastauksen saa :) Kiitos kaikille! Mä oon varmaan sitten yksinkertasesti vaan hukannut sen toisen levyn kun olen sitteriä pessyt :/ Hyvä kuitenkin tietää että siinä pitäisi olla kaksi niitä, niin voin alkaa metsästämään vastaavaa levyä tilalle :) Onko teillä se levy taivutettu jotenkin muotoon?

Yhteistyössä