Emma sitterin pesu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi pahus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi pahus

Vieras
Ostin kirpputorilta emma merkkisen sitterin ja siinä on ohje, että käsinpesu 30 asteessa. Ajattelin kuitenkin laittaa koneeseen hienopesuohjelmalle vaikka ilman linkousta. Nyt onkin ongelma, että toista tukilevyä ei saa irti sitteristä ollenkaan. Päällimmäisen sai mutta alempaa ei. Uskaltaisko kuitenkin laittaa koneeseen?

Kokemusta kenelläkään? Ei tullut mieleenkään käydä siellä kirppiksellä tarkistamaan lähteekö nuo levyt irti kun oletin, että tietenkin lähtee jotta voi pestä....

Eikä käsinpesulla saa niin puhtaaksi kuin koneessa ja mulla on vain tavallinen ämpäri kyseiseen hommaan. Tai onhan mulla toi lasten amme. Jos toi konepesu kaatuu tohon kiinni olevaan levyyn ni ketuttaa kyllä vietävästi.

Ostin kirpputorilta emma merkkisen sitterin ja siinä on ohje, että käsinpesu 30 asteessa. Ajattelin kuitenkin laittaa koneeseen hienopesuohjelmalle vaikka ilman linkousta. Nyt onkin ongelma, että toista tukilevyä ei saa irti sitteristä ollenkaan. Päällimmäisen sai mutta alempaa ei. Uskaltaisko kuitenkin laittaa koneeseen?

Kokemusta kenelläkään? Ei tullut mieleenkään käydä siellä kirppiksellä tarkistamaan lähteekö nuo levyt irti kun oletin, että tietenkin lähtee jotta voi pestä....

Eikä käsinpesulla saa niin puhtaaksi kuin koneessa ja mulla on vain tavallinen ämpäri kyseiseen hommaan. Tai onhan mulla toi lasten amme. Jos toi konepesu kaatuu tohon kiinni olevaan levyyn ni ketuttaa kyllä vietävästi.

Mullakin kirpparilta Emma. Oletko katsonut tarkasti, ettei tukilevyä saa irti? Meidän sitterissä on hankalasti alapuolella ja joka kerta, kun pesen joudun vääntään ja kääntään, että taas tajuan, mistä se levy lähtee. Koneessa olen pessyt neljässäkympissä ja lingonnutkin.

Saa sen alemmankin pois, sillä vaan on siellä oma tasku. Eli ovat samssa taskussa molemmat, mutta sen selkälevy-taskun sisässä on vielä toinen tasku, missä on se istuinlevy. Kaiva, kaiva! :) Mä oon pessyt ihan tavallisessa 40 asteen pesussa moneen kertaan, eikä miksikään mennyt, on jo kolmannella käyttäjällä...

mulla myös Emma sitteri ja siinä 2 erillistä levyä ja sen alimman kanssa täytyy hieman nitkuttaa että saa kankaan sisältä ulos. Hyvin on kestänyt pesun 40 astetta ja 500 kierr linkouksen.

ja saa kaikki levyt pois mut vähän hankalasti. olen pessy koneessa ja hyvä on tullu ja pujahtaa takaisin muitta mutkitta kunhan on ensiksi laittanut levyt takas paikoillen. itse meinaan aina laittaa toisen väärinpäin.

Meillä oli kanssa Emma, ja molemmat levyt saa pois. Pesin myöskin kankaat ihan normaali pyykin seassa, 60 asteisessa ja 1200 kierrosta linkous.... :ashamed:
Ja pesin vielä moneen otteeseen sitterin kangasta, kun pojalla oli tapana puklata ja paljon ja niin että sitä oli sitten joka puolella..

Yhteistyössä