Emma Bestar -vaunujen omistajat, apua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Emmma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"Emmma"

Vieras
Ollaan anoppilassa syysloman vietossa ja täällä on meille hommattuna käytettynä ostetut Emma Bestar -yhdistelmävaunut. Niissä on kantokassi, ja jostakin syystä myös turvakaari on paikoillaan. Saako sitä mitenkään irti, kun ei sille tässä vaiheessa ole tarvetta? Se vain vaikeuttaa vauvan laittamista vaunuihin. Turvakaaren sivuissa on napit, joista se kääntyy, mutta irti en saa sitä millään.

Meillä on kyseiset vaunut ja muistaakseni sitä ei saanut irti. Tai sitten siinä oli joku tosi monimutkanen systeemi jota en kyllä nyt muista yhtään :ashamed: Mutta muistelisin että meilläkin oli joskus vaikeuksia tuon asian kanssa.. Kokeile vielä tutkia josko se jotenkin lähtisi irti. Mä oon ollu ihan käsi noiden vaunujen kanssa, esim. multa meni tunti että sain laitettua ne kasaan.. :D

eikö siinä ole semmoiset "napit" sen kaaren sisäpuolella, mistä painamalla se lähtee irti. Ainakin Alu Combissa oli ja mun mielestä bestaristakin lähti naps vaan :)

Meiltä löytyy ko vaunut eikä olla turvakaarta laitettu ollenkaan. Vielä ainakaan. Vaunut on toisaalta halvat ja hyvät mutta pirun hankalat käyttää. Menee näin kotioloissa ihan hyvin mutta kasaaminen hankalaa jne. Se turvakaari lähtee varmaan ruuvaamalla. En muuta niksiä siihen hoksaa. Tsemppiä yritykseen.

kyllä se kaari lähtee irti, meillä ei sitä käytetty silloin ollenkaan ku oli se kantokassi kiinni. se "nappi" on ihan turvakaaren alhaalla sen kankaan alla. eli päin vastaisella puolella kun se mistä saa korkeutta säädettyä. olipas hankalasti selitetty mutta josko joku saa selvää :D

meillä on bestar vaunut vuodelta 2008 ja niissä ainakin turvakaari lähtee pois klipsauttamalla na mustat muoviosat ylös. Eli kun siinä missä kaari yhtyy runkoon on ne muoviosat, niin niissä on sellaiset "kädensijat", niin niistä nostaa ylöspäin, ne on vaan puristettu rungon ympärille ja on ainakin meillä aika jäykät. Meillä ei ollut kaari kiinnitetynä lainkaan vauva-aikana. Mutta kyllä oli erittäin epäkäytännölliset vaunut, ja mikä idea siinä tavarakorisa oikein on...

Yhteistyössä