EML Sektio turussa, miten? Apua!!

Tietääkö joku turkulainen miten saan erityismaksuluokan kautta sektion turussa? Kenen kautta ja miten pitäisi toimia? Äitiyspolin kautta ei sektiota tipu, aika alkaa loppua kesken, enkä vain enää tiedä mitä pitäisi tehdä..
Viikkoja kun on jo 39+
:(

Soita heti vaikkapa lääkärikeskus Mehiläiseen tai Pulssiin ja kysy, onko heillä ketään lääkäriä jolla oikeudet leikata EML:ssä Tyksissä. Osaavat varmaan muutenkin neuvoa. Sano, että on kiire. Sitten peukut pystyyn, että pääset pikapikaa ko. henkilön vastaanotolle ja että aikataulut muutenkin saadaan sopimaan!

Kerrotko muuten sitten tänne, jos löysit lääkärin! Olisi kiinnostava tietää ketkä hoitavat EML sektioita Turussa.

No, itse asiassa soitin jo pulssiin, he eivät osanneet suoralta kädeltä sanoa ja neuvoivat soittamaan tyksiin äitiyspolille. Soitin siis sitten sinne ja annoin samalla palautetta aika rankasti tästä heidän toiminnastaan. Sain ylilääkärille numeron, hänen pitäisi pystyä auttamaan nyt eteenpäin. Tosin en ole saanut häntä vielä kiinni. Eli jos nyt saisin hänet kiinni ja tiedon mahdollisesta lääkäristä, voisin saada ajan toivottavasti pikaisestikin..

Olin siis tänään tuolla äitiyspolilla ja lääkäri kirjoitti vain reseptin rauhoittavia, ja totesi, että ei tässä enää kauan tarvitse pelon kanssa elää, pianhan se sieltä syntyy! Olisi tehnyt mieli kirkua! Tämä on jotain aivan uskomatonta. Asiaa on venytetty ja venytetty ja tuntuu ettei kukaan ota todesta. Psykologillekin jätin jo soittopyynnön, hän ehkä osaa auttaa eteenpäin myös, huomenna kun on taas paikalla. Tässä vain alkaa iskeä pieni paniikki!

Voi surku, etteivät Pulssissa osanneet neuvoa ja jouduit soittamaan taas äitiyspolille. Jossainhan niillä EML-sektioita tekevillä lääkäreillä on pakko olla yksityisvastaanotto... Jos jaksat vielä soitella ylilääkärin yhteydenottoa odottaessasi, koita myös Gynekologikeskus Medisonar (puh 02-2334418).

Kiitos Dahlia.
Tosin taidan nyt ensin odottaa huomiseen ja soittaa sille tyksin ylilääkärille, jolle siis sain jo numeron, tänään hän vain ei enää ollut tavoitettavissa. Ja hän toimii itse myös yksityisellä puolella, olen hänen vastaanotollaan jo kerran käynytkin, joten on varmaankin helpointa hoitaa asiaa hänen käuttaan. Näin ainakin ymmärsin kun sihteerinsä kanssa keskustelin asiasta. Kun kuulemma niitä lääkäreitä, jotka näitä eml sektioita tekevät kyllä on paljon tyksissä. Joten uskon, että tuo ylilääkäri tietää parhaiten kenen kautta asia hoitaa.
Toivottavasti tämä tästä vielä järjestyy ennen kuin oma pää hajoaa..

Homma taitaisi olla aika hyvin nyt hoidossa. Soitin tuonne tyksin ylilääkärille, hän leikkaa ensi viikolla, laskettuna päivänä, jos nyt en saa ketään muuta näitä eml sektioita tekeviä lääkäreitä kiinni ja hoitamaan tuota asiaa. Hänellä kun oli jo kalenteri täynnä..
Ja tuon Juha Mäkisen sain jo kiinni, vaikutti tosi mukavalta tosiaan, hänellä vain ei ollut aikaa enää vapaana. Olen tässä aamupäivän jo yrittänyt tavoitella lääkäreitä, mutta vähän heikoin tuloksin.. Mutta varmaa siis on, että asia hoituu, en vain haluaisi olla vaivaksi tuola ylilääkärille, vaikka hänkin on aivan ihana.

Enää ei mietitytä kuin tuo hintapolitiikka, mutta se nyt on sivuseikka..
Kiitos teille avusta ja tuesta! =)

Yhteistyössä