Emilyn!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nti Univalo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nti Univalo

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
1 574
0
36
Ihan vaan tuli mieleen, että minkä ikäinen sun lapsi on? Tai siis kun luin tuolta eräästä ketjusta, että 9 kk niin koska täytti/ täyttää?

Ja tällä utelulla vaan semmosta haen takaa, jotta ollaanko mahdollisesti oltu laitoksella samaan aikaan, kun käsittääkseni samalta suunnalta ollaan =)
 

Yhteistyössä