Emily Rosen riivaaja. :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FANG-ANN-75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

FANG-ANN-75

Aktiivinen jäsen
17.06.2004
6 695
1
36
Kuka nähnyt? :/
Katsoin äsken. Olen pari vuotta hanannu vastaan etten ala kattoon mutta nyt oli niin valosaa että suostuin :kieh: ja voi kettu miten hirvee tarina, kun tositarina on :| . Googlella näki tarinan alkuperän ja sen tytön oikeat kuvat ja oikean nimen. Mä vaan oon niin yliherkkä että ton näkeminen ei ole hyväksi mutta...

Siis ainoita kauhuleffoja joista oikeesti on tullut painajaisia ja pelkotiloja pitkäksi aikaa...! Ja se kun siinä kehitellään sitä epilepsiaa yms. syyksi niihin kohtauksiin niin hui, jotenkin erityisen karmivaa jostain syystä.

Manauspätkää joskus katsoin vähän matkaa mutta ei se ollut niinkään paha tuohon elokuvaan verrattuna. Vaikea uskoa todeksi.

Oon katsonut sen, aika normia menoa kun uskovainen ihminen kilahtaa pahasti nupistaan ja muut samanlaiset vielä ruokkivat sitä ja pyytävät manauksia ym. Surullista menoa.

hyi hitto se o kyllä hirviä elokuva,manaajan jälkeen nukuin 11 vuotiaaseen asti valot päällä. Katoin sen salaa 5 vuotiaana,en ees osannu lukea!!! :S ja leikkaamattoman version kaverin luona ku olin yökylässä ku porukat oli jossain risteilyllä. Niiden isoveli oli tuolloin yläasteella ja halus nähhä sen, noh kaverin äiti oli jo nukkumassa ja luuli epäuskoisena että myös me tytöt nukutaan.siellä sitte tirkisteltiin sormien välistä. voi luoja!!! Niin ja tuo ap:n mainitsema elokuva,siittä löytyy nauhotettua materiaalia netistä ku sitä jotain yritetään karkottaa siittä.. :headwall: |O :o :'(

Katsoin yhden videon siitä anneliestä nyt ja oli tosiaan enempi siis valokuvia ja tekstiä mutta pätkä audioo oikeasta annelien manauksesta. HYI :o . Parempi YRITTÄÄ taas pistää toi asia vaan sivuun parhaansa mukaan sillä muuten polla sekoo. Alllaaalalalaaaaaa kirkas päivääää, valoa onnnn, auto ajoi tuossa ohi jep jep :D *vaihtoi aihetta*

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mistä se viedo löytyy? ei löytynyt kun valokuvia pyörittävä video.. linkkiä?

Se minkä katsoin oli valokuvia pyörittävä video ja ihan videokuvaa siitä manauksesta ei varmaan olekaan mutta ÄÄNI kuului taustalla yhdessä vaiheessa ja oli tosi karu :o

Yhteistyössä