Emilian pikkusisarukselle nimi!! Perhe on suomalais-australialainen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nimetön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nimetön

Vieras
Eli esikoisen nimi on Emilia Laura Suzanna MacNamara ja nyt mennään rv. 38+3. Mulla ja miehellä on vähän eri näkemykset nimistä... :whistle:

Mies haluaisi pojalle nimeksi Parker, mutta se on niin vaikea lausua! Olisi ihan kiva jos mun mummunikin voisi lausua oikein lapsen nimen! :xmas: Tytölle ollaan mietitty Adeliaa, mutta onko sekin vaikea lausua? Adelia miellyttäisi kumpaakin.. Onko se liian samankaltainen Emilian kanssa? Lucas/Lukas on myös pyörinyt mielessä. Näin suomalaisittain se olisi sitten Luukas.

Lisättäköön vielä että pojan toiset nimet ovat Edvard Johannes ja tytön toiset nimet ovat Maria/Maya Kristiina. :D

Apua, vauva syntyy koska vaan ja vauva saa nimen jo laitoksella...

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Adelia on tosi kaunis ja sopii hyvin Emilian kanssa (jos sillä nyt merkitystä on).

On sillä! =)

Esikoisen kohdalla mies välttämättä halusi suomalaisen nimen, ei huolinut Emilyä. Nyt haluaisi australialaisen nimen... Vaikeeta! :xmas:

Mun mieleen tuli tämmöisiä kansainvälisiä nimiä: Anna, Tiina/Tina, Mia/Miia, Olivia...
Markus/Marcus, Toni/Tony, Sebastian, Oliver...Ja noi teidän omat nimet on kanssa tosi kivoja... =)

Alkuperäinen kirjoittaja sommarcat:
Mun mieleen tuli tämmöisiä kansainvälisiä nimiä: Anna, Tiina/Tina, Mia/Miia, Olivia...
Markus/Marcus, Toni/Tony, Sebastian, Oliver...Ja noi teidän omat nimet on kanssa tosi kivoja... =)

Hmm.. Oliver Edvard Johannes?
Olivia on kanssa kiva! Olivia Maya Kristiina... Tina/Tiina ei oikein sovi, kun toisena nimenä on Kristiina!

Olivia, Adelia, Anna, Lisa, Heidi, Ida, Ada, Ellen jne. onhan nitä monia kauniita kansainvälisiä nimiä tytölle.

Pojallekin tuo Lukas/Lucas olis kiva.. Entä Nico, Noel, Joel, Anton, Mikael, Michael, Joni/Johnny, Matt/Matti jne.

Onnea synnytykseen ja eiköhän pienelle nimi löydy. Kivat toiset nimet olette valinneet ja esikollakin on kaunis nimi. :)

Adelia Maya Kristiina on kaunis nimi, pitäkää vaan siitä kiinni! Ja jos sieltä tulee poika, niin Matt, Mark, John etc. suomalaisnimiä muistuttavat sopivat suomimummojenkin suuhun. Mutta esim. Jenkeissä on niiiiiiin ihania nimiä, et mieluusti ottaisin sieltä (tai Ausseista tms.) jos voisin. (hölmöä täällä Suomessa laittaa kun ei ole mitään yhteyttä ko maihin, heheh) Eli jos jokin miellyttää, niin antakaa mennä vaan :) Parker voi mummojen suussa taipua sitten vaikka helpommaksi lempinimen kautta. Ystävällä on sen niminen reipas poika ja toinen on Kayson. Kivoja nimiä. Ennemmin miettisin sitä, että nimi ei tarkoita mitään rivoa, kuten Arsi, Assi, Asta... peppumaisia nimiä. Ja Fanny on Ruotsissa yleinen nimi pi***lle. Et silleen. Onnea tulevaan koitokseen ja onnea perheenlisäyksestä jo vähän etukäteen :)

Alkuperäinen kirjoittaja nimifriikki:
Olivia, Adelia, Anna, Lisa, Heidi, Ida, Ada, Ellen jne. onhan nitä monia kauniita kansainvälisiä nimiä tytölle.

Pojallekin tuo Lukas/Lucas olis kiva.. Entä Nico, Noel, Joel, Anton, Mikael, Michael, Joni/Johnny, Matt/Matti jne.

Onnea synnytykseen ja eiköhän pienelle nimi löydy. Kivat toiset nimet olette valinneet ja esikollakin on kaunis nimi. :)

Kiitos!

Mun mielestä juuri se, että pitää valita tasapuolisesti nimet tekee tehtävästä haasteellisen!

Johnny on kyllä kiva!! :D

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Adelia Maya Kristiina on kaunis nimi, pitäkää vaan siitä kiinni! Ja jos sieltä tulee poika, niin Matt, Mark, John etc. suomalaisnimiä muistuttavat sopivat suomimummojenkin suuhun. Mutta esim. Jenkeissä on niiiiiiin ihania nimiä, et mieluusti ottaisin sieltä (tai Ausseista tms.) jos voisin. (hölmöä täällä Suomessa laittaa kun ei ole mitään yhteyttä ko maihin, heheh) Eli jos jokin miellyttää, niin antakaa mennä vaan :) Parker voi mummojen suussa taipua sitten vaikka helpommaksi lempinimen kautta. Ystävällä on sen niminen reipas poika ja toinen on Kayson. Kivoja nimiä. Ennemmin miettisin sitä, että nimi ei tarkoita mitään rivoa, kuten Arsi, Assi, Asta... peppumaisia nimiä. Ja Fanny on Ruotsissa yleinen nimi pi***lle. Et silleen. Onnea tulevaan koitokseen ja onnea perheenlisäyksestä jo vähän etukäteen :)

Kiitos!

Mun mummut kyllä pyörtyisi jos pojalle tulisi nimeksi Parker tai tytölle Portia tms. :D Mun serkku sai kesäkuussa tytön ja hänen nimeksi tuli Adaliina, mummu pyysi serkkuani kirjoittamaan nimen paperille että voi harjoitella sen lausumista kotona! :laugh:

Myöskään mun miehen nimeä ei osaa lausua (tai ei halua osata! :xmas: ) Ja siis miehen nimi on Brett. :)

Yhteistyössä