Emättimen tasapainohäiriö johon maitohappobakteerit ei auta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja avuton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

avuton

Vieras
Elikkä joo mistäköhän sitä alottais. Vaivat (pahanhajuinen ja runsas, kokkareinen, sitkeä valkovuoto) alko joskus tossa pari vuotta sitten, kävin yksityisellä gynellä ja se määräs viikon kuurin jotain lääkeainetta (nimee en enää muista, pistettiin putkilolla öisin voidetta emättimeen (koska joku siellä lekurin mukaan punotti lievästi)), no tää autto sitten seuraaviin kuukautisiin asti, vaivat tuli takasin suurinpiirtein samanlaisena ja paheni siitä sitten pikkuhiljaa. Noo sitten muutamaa kuukautta myöhemmin kävin lekurilla, tehtiin sisätutkimus mutta ilmesesti olin suorittanu alapesun liian tarkkaan eikä saatu oikeen näytettä siitä valkovuodosta, mutta sain kuitenkin Flagylia, ei auttanu mihinkään. Sitten vedin Femifloria kolme viikkoa, ei auttanu mitään. Jälleen lekurille; sain Fluconazolia (hiivalääke, jossa ilmesesti lisänä C-vitamiinia) kerta-annoksen, ei auttanu mitään. Sitten taas lekurille, otti hiiva- ja bakteeriviljelyn (ei sisätutkimusta), ei löytyny mitään (tai siis no näistä bakteereista sanottiin että "ei siellä mitään suurta tulehdusta oo" joten en sitten tiedä). Käskettiin vaan vetämään maitohappobakteereja. Käytin sitten Lactalia, autto ensin ihan loistavasti, sitten meni pari viikkoa ja sama meininki kun aina ennenkin. Kuukautta myöhemmin vielä toinen Lactal-kuuri, nyt ei mitään vaikutusta. Syy miksi lääkärit ei oo tehny sukupuolitautitestejä; oon neitsyt (ja siis 16v).

Pesen alapään päivittäin tommosella intiimipesunesteellä, nukun ilman housuja, en käytä pikkuhousunsuojia.. alapään haju on silti semmonen oikeen kunnon messevä turska, ja toi valkovuoto on jotain ihan käsittämätöntä. Apua?

ja niin luin btw nää kaikki epäspesifiset emätintulehdus threaditki eikä sieltä mitään tän tyylistä löytyny keltään muulta :/

Elikkä joo mistäköhän sitä alottais. Vaivat (pahanhajuinen ja runsas, kokkareinen, sitkeä valkovuoto) alko joskus tossa pari vuotta sitten, kävin yksityisellä gynellä ja se määräs viikon kuurin jotain lääkeainetta (nimee en enää muista, pistettiin putkilolla öisin voidetta emättimeen (koska joku siellä lekurin mukaan punotti lievästi)), no tää autto sitten seuraaviin kuukautisiin asti, vaivat tuli takasin suurinpiirtein samanlaisena ja paheni siitä sitten pikkuhiljaa. Noo sitten muutamaa kuukautta myöhemmin kävin lekurilla, tehtiin sisätutkimus mutta ilmesesti olin suorittanu alapesun liian tarkkaan eikä saatu oikeen näytettä siitä valkovuodosta, mutta sain kuitenkin Flagylia, ei auttanu mihinkään. Sitten vedin Femifloria kolme viikkoa, ei auttanu mitään. Jälleen lekurille; sain Fluconazolia (hiivalääke, jossa ilmesesti lisänä C-vitamiinia) kerta-annoksen, ei auttanu mitään. Sitten taas lekurille, otti hiiva- ja bakteeriviljelyn (ei sisätutkimusta), ei löytyny mitään (tai siis no näistä bakteereista sanottiin että "ei siellä mitään suurta tulehdusta oo" joten en sitten tiedä). Käskettiin vaan vetämään maitohappobakteereja. Käytin sitten Lactalia, autto ensin ihan loistavasti, sitten meni pari viikkoa ja sama meininki kun aina ennenkin. Kuukautta myöhemmin vielä toinen Lactal-kuuri, nyt ei mitään vaikutusta. Syy miksi lääkärit ei oo tehny sukupuolitautitestejä; oon neitsyt (ja siis 16v).

Pesen alapään päivittäin tommosella intiimipesunesteellä, nukun ilman housuja, en käytä pikkuhousunsuojia.. alapään haju on silti semmonen oikeen kunnon messevä turska, ja toi valkovuoto on jotain ihan käsittämätöntä. Apua?

ja niin luin btw nää kaikki epäspesifiset emätintulehdus threaditki eikä sieltä mitään tän tyylistä löytyny keltään muulta :/

Moi, kärsin vuosia tosta, ihan sama juttu. Mut sit yks lekuri sano et mies pitää kans hoitaa vaikkei oo sukupuolitauti. No, sillä pääsin eroon. Eli miehelle 2 tablettii yhtenä päivänä ja itse söin viikon kuurin.

Viimeksi muokattu:
Kyllä selvä kalan haju osoittaa anaerobibakteerien olemassaolon ja vahvasti viittaa myös bakteerivaginoosiin. Tilaa aika gynekologille.

Aloittajahan on ollut gynellä, saanut lääkkeenkin siihen muttei ole auttanut. Noista flagyleistakin saattaa jäädä ikävä kierre päälle, jos käyttää vaikkei ole apua.

Kannattaa kokeilla vaihtaa ruokavalio vähähiilihydraattiseksi ja juoda vaikkapa sitruunamehulla terästettyä vettä päivittäin. Ja juoda piimää. Ei välttämättä ole apua, mutta ei suurta vaivaakaan. Se epätasapaino tuntuu olemaan sellainen, ettei sitä herkästi enää saa pois jos on tullut. Jopa stressi voi siihen vaikuttaa...

Viimeksi muokattu:
Kyllä selvä kalan haju osoittaa anaerobibakteerien olemassaolon ja vahvasti viittaa myös bakteerivaginoosiin. Tilaa aika gynekologille.

Eikunii perkele unohin tosta selityksestäni viel sen että siis tällön kun musta kaikki nää kokeet otettiin niin ennen kokeiden tuloksia lekuri määräs mulle just anaerobiseen tulehdukseen 10pvn kuurin "jos se vaikka auttais". No sitte tulokset saatuani soittelin terveyskeskukseen vielä ja käski kuitenkin syömään loppuun vaikkei mitään tulehdusta ollukkaan.

Viimeksi muokattu:
*Mhb. Maitohappobakteerien käytössä tehdyt virheet.
Tämä sivu on paivitetty 24.06.2011

* Maitohappo bakteerit ovat bakteereita, joilla palautetaan limakalvojen luontainen bakteerikanta.
* Mhb on ainoa lääkinnällinen lääke kosteusvaurio hometta vastaan.
* Huom! Nämä bakteeri-ohjeet soveltuvat limakalvoille vaikka kvht-altistuksesta ei olisikaan kyse.

1. Mhb-tuote on sisältänyt väärät bakteerit.
Elollisten-yksimahaisten immuunipuolustuksen perusta on allamainitut kolme probiootti-bakteeria, jolloin palautusprosessi tarvitsee prikulleen nämä kolme tärkeintä bakteeria:
- A.(1.)*** Lactobacillus asidophilus. = limakalvojen tärkein probiootti bakteeri.
Ominaisuus:
Elää normaalisti ohutsuolen limakalvoilla * Kykenee estämään haitallisten bakteereiden ja hiivojen lisääntymistä limakalvoilla(!) * Vähentää kolesterolin imeytymistä * Helpottaa maitosokerin imeytymistä * Korjaa suoliston mikrobiflooraa antibiootti-hoidon jälkeen(!).

- B.(2.)*** Lactobacillus bulgaricus. = luonnon oma turvallinen antibiootti. Tämä on Bulgarialaisten pitkän iän bakteeri, josta nimikin.
Ominaisuus:
Säätelee immuuni-järjestelmän toimintaa * Vaikuttaa rasva-aineen vaihduntaan * Alentaa veren kolesteroli-tasoja * Tuottaa luonnollisia antibioottisesti vaikuttavia aineita(!) * Estää haitallisten mikrobien lisääntymistä suolen limakalvoilla(!).

- C.(7.)*** Bifidobacterium. = ohutsuolen limakalvojen alaosan tärkein bakteeri.
Ominaisuus:
Tehostaa ruuansulatus-järjestelmän toimintaa * Säätelee immuuni-järjestelmää ja rasva-aineen vaihduntaa * Vähentää kolesterolin imeytymistä * Estää haitallisten bakteereiden kiinnittymistä ja kasvua limakalvoilla(!) * Estää haitallisten amiinien imeytymistä.
2. Maitohappobakteereita on syöty liian lyhyen aikaa. Kolmea tärkeintä mh-bakteeria on saatava limakalvoille jatkuvasti! Ensimmäisen viikon käytön jälkeen vasta alkaa limakalvojen bakteerikanta pikkuhiljaa normalisoitumaan.
- Syö maitohappobakteereita vähintään kahdentoista(12) kuukauden ajan, mieluummin jatkuvasti.

3. Antibiootti-lääke ja maitohappobakteerit on otettu yhtäaikaa, jolloin antibiootti tappaa ensimmäisenä maitohappobakteerit.
- Sen vuoksi ota maitohappobakteerit kolme tuntia antibiootti-oton jälkeen. Noudata tätä kolmen tunnin sääntöä muidenkin lääkkeiden kohdalla.

4. Käytetty maitohappobakteeri määrä on ollut liian pieni.
- Kun limakalvojen bakteeri-kantaa lähdetään palauttamaan normaalitasolle, niin vuorokausi annoksen on sisällettävä vähintään viisi 3×1(suositus=3×2)-miljardia bakteeria/vrk.
- Kun limakalvot ovat haavautuneet, niin tiedät sen siitä että veri irtoaa limakalvoilta, jolloin esimerkiksi Clostridium difficile tappaja-bakteerin uhatessa, alkuun on käytettävä 1-3vrk.tta 50—–100 miljardia maitohappobakteeria/vrk ja sen jälkeen muutaman viikon ajan 20-30 miljardia maitohappobakteeria/vrk.............
jatkuu............
Elämää ylläpitävät Probiootti-bakteerit! - *Mhb. Maitohappobakteerien käytössä tehdyt virheet.
---

Mhb.t käyttöön viimeistään lapsen suunnitteluvaiheessa:
Elämää ylläpitävät Probiootti-bakteerit! - *Mhb-. Naisten vaivat, vauvan-odotus, lapsi ja parantavat maitohappobakteerit +Tärkeä: Älä lämmitä mikroaaltouunissa!

Lainaus:

Täällä tyttö, joka on kärsinyt jatkuvalla syötöllä hiivatulehduksista viimeiset VIISI VUOTTA! Hiiva tuli pahimmillaan joka kuukausi - ja parhaimmillaan ehkä joka toinen kuukausi. :(

Minulla hiivan laukaisee stressi, kuukautiset sekä erityisesti seksin harrastaminen. (Ikävä juttu, kun elää vakaassa, rakkaudentäyteisessä parisuhteessa).

Kaikkea on kokeiltu: suunkautta otettavia lääkkeitä (montaa merkkiä), alakautta otettavia kapseleita (montaa merkkiä), sokereiden ja jauhojen jättämistä ruokavaliosta, estolääkitystä, luontaistuotteita.. RUKOILUA... Kaikkea mahdollista! Lääkärillä ravattu varmaan sata kertaa vähintään! Ja kaikki lähialueiden gynekologit tavattu.

Nyt ensimmäistä kertaa viiteen vuoteen - minulla ei ole ollut hiivatulehdusta kuuteen (6) kuukauteen!! :D En voi usko sitä, koska näin ei todellakaan ollut vuosiin!

Ja tahdotteko tietää mikä oli minun pelastukseni?

TATTADAA, maitohappibakteerit! Oi kyllä! :)

Olen opetellut ottamaan maitohappobakteereita sekä suun kautta, kuten myös maitohappobakteerikapseleita emättimeen asetettuna. Pikkuhiljaa olen jättänyt suunkautta otettavat jo pois, ja nykyään käytän enää alapään kautta käytettäviä kapseleita! Asetan yhden kapselin emättimeen heti seksin jälkeen (yötä vasten siis, nukkuessa kapseli vaikuttaa), tai jos on stressiä joka siis laukaisee hiivan myös, käytän näitä kapseleita about joka toinen päivä. Ja noin neljä päivää ennen kuukautisia, asetan taas joka yö tai joka toinen yö kapselin emättimeen. Ja siis hiiva pysynyt poissa nyt puoli vuotta :)

Minulla ei mikään apteekin lääke auttanut koskaan - mutta nämä maitohappobaktreeit auttavat täysin :) En tiedä miksi, mutta näin on.

Kokeilkaa siis te muutkin! Maitohappobakteerien napsiminen tai niiden asettaminen yöksi paikoilleen on NIIN pieni vaiva verrattuna siihen, että koko ajan on tulehdus päällä - kipua, polttelua, jomotusta, kutinaa, pahaa oloa... Ja ennen kaikkea ne lääkäri- ja apteekkirundit ovat ohi nyt! :)

Jäin miettimään, että mitä maitohappobakteeria käytät????
Itse olen myös havainnut, että MBH:t auttavat säännöllisesti käytettynä =D!

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä