Emätinkuulien käyttö... Aloitusvaikeuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ira

Jäsen
10.09.2007
92
0
6
Kertokaapa, miten on lähteny reenaaminen käyntiin,kun olette hankkineet itsellenne nuo kuulat..

Itsellä useampi synnytys takana, viimeisin lapsi oli syntyessään 5-kiloinen, joten tarvetta nuiden lihasten treenaamiseen on! Nyt tilasin Pehmopeput-verkkokaupasta kuulat, mutta ihan ongelmitta ei suju mulla elo niiden kanssa. En tiiä, lienevätkö ne liian isot vai mitä. Ensinäkään niitä ei meinaa saada laitettua sisään kokonaan :ashamed: ja sitten jos ne saa, ne ei pysy siellä... ei siis johdu huonoista lihaksista, vaan ne ei mene kunnolla paikkaan, johon niiden pitäisi mennä. Kun sain kuulat kunnolla paikoilleen, vähän ajan perästä tuli hirveä kipu lonkan yläpuolelle selkään, niin kuin olisi kuulat painanut suoraan johonki hermoon. Lieneekö tuosta mitään hyötyä, jos yksi kuulista on oikeassa paikassa, tuskinpa se paljonkaan reenauttaa mun lihaksia?? :headwall:

En usko, että liukkauden puutetta olisi ollut... Liekö sitten liian vähän synnytyksestä aikaa, ja kohtu ei vielä ole palautunut paikoilleen, oli nimittäin laskeutunut aika lailla synnytyksen jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja ira:
Kertokaapa, miten on lähteny reenaaminen käyntiin,kun olette hankkineet itsellenne nuo kuulat..

Itsellä useampi synnytys takana, viimeisin lapsi oli syntyessään 5-kiloinen, joten tarvetta nuiden lihasten treenaamiseen on! Nyt tilasin Pehmopeput-verkkokaupasta kuulat, mutta ihan ongelmitta ei suju mulla elo niiden kanssa. En tiiä, lienevätkö ne liian isot vai mitä. Ensinäkään niitä ei meinaa saada laitettua sisään kokonaan :ashamed: ja sitten jos ne saa, ne ei pysy siellä... ei siis johdu huonoista lihaksista, vaan ne ei mene kunnolla paikkaan, johon niiden pitäisi mennä. Kun sain kuulat kunnolla paikoilleen, vähän ajan perästä tuli hirveä kipu lonkan yläpuolelle selkään, niin kuin olisi kuulat painanut suoraan johonki hermoon. Lieneekö tuosta mitään hyötyä, jos yksi kuulista on oikeassa paikassa, tuskinpa se paljonkaan reenauttaa mun lihaksia?? :headwall:

Minullakin meni (seksikaupasta ostetut silikonikuulat) muutama viikko harjoitteluun kun totuttelin niitä käyttämään. Alussa vaan lyhyen aikaa, ja joka päivä huomasin pystyväni pitämään niitä himpun verran pitempään.
Nyt joskus jätän ne kuulat moneksikin tunniksi ja itseäni häiritsemättä hyvin jumppaavat paikkoja.

Alkuperäinen kirjoittaja elmeri-meri:
tyhmänä kyselen, et miten niitä käytetään, siis tiedän miten, mut tarkotan et koska?
pidetäänkö niitä kokopäivä... :ashamed:

ajan voi itse päättää, aloittaa lyhyestä ajasta ja pidentää. Vaikka laittaa aamulla paikoileen, ja tekee kotihommia ja samaan aikaan huomaamatta treenaa.. Edistyneemmät saattavat pitää näitä kuulia esim lenkillä käydessä :o

tyhmänä kyselen, et miten niitä käytetään, siis tiedän miten, mut tarkotan et koska?

ajan voi itse päättää, aloittaa lyhyestä ajasta ja pidentää. Vaikka laittaa aamulla paikoileen, ja tekee kotihommia ja samaan aikaan huomaamatta treenaa.. Edistyneemmät saattavat pitää näitä kuulia esim lenkillä käydessä :o

Silloin aloitellessani ekaksi vaan sisällä touhutessa, siivotessa, tiskatessayms. aikana opettelin käyttämään näitä kuulia.
Nykyisin jo asiaa pitempään harrastaneena laitan kuulat ulos lähtiessäni sinne "paikoilleen". Kauppareissut, koiran ulkoiluttaminen, sauvakävely lenkit, työmatkat tai ihan milloin vaan huvittaa liikkua niiden kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja kaikki auttaa:

Silloin aloitellessani ekaksi vaan sisällä touhutessa, siivotessa, tiskatessayms. aikana opettelin käyttämään näitä kuulia.
Nykyisin jo asiaa pitempään harrastaneena laitan kuulat ulos lähtiessäni sinne "paikoilleen". Kauppareissut, koiran ulkoiluttaminen, sauvakävely lenkit, työmatkat tai ihan milloin vaan huvittaa liikkua niiden kanssa.

Oletteko käyttäjät oikeasti huomanneet näiden kuulien tehoavan?

Minulla on sellaiset kullan väriset hyvin pienet ja painavat kuulat. Isoista kevyeistä kannattaa aloittaa, vaikka kun siivoaa niin sen ajan pitää niitä sisällä. Pikkuhiljaa tarvitset hieman pienemmät ja raskaammat. Ja lopulta siis ihan pikkuruiset jotka painaa aika paljon....

Alkuperäinen kirjoittaja Jossu:
Alkuperäinen kirjoittaja kaikki auttaa:

Oletteko käyttäjät oikeasti huomanneet näiden kuulien tehoavan?

Huomasin jo kauan ennen lasteni syntymää näitten kuulien olevan tehokas apu lihaksille. Joten ovat vieläkin ahkerasti käytössä.

Mulla taas se ongelma etten meinaa saada nitä pois |O
En ole uskaltanut kuin pari kertaa käyttää kun alko paniikki iskeä kun ei meinannut tulla ulos.
Ja olin ostaessani ihan varma että tippuu samantein pois kun kolme synnytystä takana (eikä nuo ole olleet mitään pieniä syntyessään) ja kuulat on pienemmästä ja painavahkosta päästä kuitenkin.

Varmaan suurin ongelma tulee kuulien jymähtäessä sinne emätinpoimujen taakse jumiin. Liukasteen käyttö pitäisi auttaa siihen. Itse aina laitan lisäliukastusta sisäänlaiton yhteydessä. Sen jälkeen kyllä omat eritteet huolehtivat liukkauden, vaikka pitäisin näitä huomattavan pitkäänkin

voiko ne olla väärin tai vika paikassa jolloin niistä tulis tehottomat?omistan sellaset,mutta en oo juuri käyttänyt.treenaako ne itsestään lihaksia vai pitääkö mun tietoisesti tehdä jotain?

Alkuperäinen kirjoittaja vaikeeta:
voiko ne olla väärin tai vika paikassa jolloin niistä tulis tehottomat?omistan sellaset,mutta en oo juuri käyttänyt.treenaako ne itsestään lihaksia vai pitääkö mun tietoisesti tehdä jotain?

Sinne vain reippaasti ne kuulat paikoilleen ja sitten kaikenmoista liikuntaa samalla. Kun niihin tottuu niin eivät mitenkään häiritse siellä ja pysyy paikat piukkana B)

Olen ja kuullut niiden jumppa-kuulien aktivoivan ne ilolihakset vain pitämällä niitä itselleen tuntuisen sopivan ajan.
Tänään ne oli eka kertaa ulkona liikkuessani. Kotiin tullessani toinen kuula oli kylläkin valunut jo pikkuhousuihin, mutta huomenna yritetään taas uudestaan ((:

Yhteistyössä