Emättimeen puhaltaminen vaarallista ja varsinkin raskauden aikaan?

  • Viestiketjun aloittaja c
  • Ensimmäinen viesti
vieras
juu tuskin tuo vaarallista on, mutten kyllä ymmärrä miksi sinne tarttis puhallella? Ilmaa emättimeen menee kyllä mulla helposti esim. jumpatessa/joogatessa varsinki jos oon ylösalasin..
 
l
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
juu tuskin tuo vaarallista on, mutten kyllä ymmärrä miksi sinne tarttis puhallella? Ilmaa emättimeen menee kyllä mulla helposti esim. jumpatessa/joogatessa varsinki jos oon ylösalasin..
Tota mäkin mietin että sitä menee joissain jumppa-aseinnoissa myös. Onko se sitten vaarallista? :eek:
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja l:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
juu tuskin tuo vaarallista on, mutten kyllä ymmärrä miksi sinne tarttis puhallella? Ilmaa emättimeen menee kyllä mulla helposti esim. jumpatessa/joogatessa varsinki jos oon ylösalasin..
Tota mäkin mietin että sitä menee joissain jumppa-aseinnoissa myös. Onko se sitten vaarallista? :eek:
NIIIIHHHH! Päivittänhän tuolla iltapäivälejdissä lukee kuinka joogaajat kaatuilee maahan saadessaan pillunhajuisia ilmakuplia aivoihinsa! Jooga, jummpa ja seksi on nykyajan salaliittoja tavoitteena saada lnsimaalaiset hölmöt kuolemaa pillukupliin.
 

Yhteistyössä