taas kerran
Hei. Eipä ole mulla tietoa onko nuo kaksi sama asia? Mistä siis tietää onko emätin- vai hiivasienitulehdus? Tiedän kyllä, että on jotain eri hiivasienitulehdusmuotoja (?), mut mulla on yleensä vaan lisääntynyttä valkovuotoa ja pientä kutinaa. Nyt taas. Siis ei koko ajan kuitenkaan päällä. Viime torstaina lekuri soitti neljän viikon takaisista papa-testeistä, että mitään häikkää ei ole. No onhan se tulehdus voinut tulla sen testin jälkeenkin, mutta näkyiköhän siinä papatestissä jos ois ollut joku emätin- tai hiivasienitulehdus? Oisko jotain luonnollisia apukeinoja emättimen tulehdukseen? Tosin jos ei ole varma mikä se on niin miten sitä hoitaa...Mikä se uus lääke jota telkkarissa mainostavat naisille, joko la...? Siinä jotenkin testattiin, että mikä tulehdus on päällä...
Onko muuten joku huomannut, että tietyt vaatteiden pesuaineet altistavat kutinalle ja vuodolle? Oon ajatellut testata Erisania. Nyt kun on ollut lämmin niin on joutunut käymään suihkussa normaalia enemmän joten voisiko se olla altistanut hiivalle tai jollekin. Siis ois kiva jos joku osais sanoa tohon jotain, että kumpaa se mahdollisesti vois olla. Kiitos...Tiedän nuo pesusuositukset ja ruokavaliosuositukset ym. suositukset tulehdusten ehkäisyyn.
Onko muuten joku huomannut, että tietyt vaatteiden pesuaineet altistavat kutinalle ja vuodolle? Oon ajatellut testata Erisania. Nyt kun on ollut lämmin niin on joutunut käymään suihkussa normaalia enemmän joten voisiko se olla altistanut hiivalle tai jollekin. Siis ois kiva jos joku osais sanoa tohon jotain, että kumpaa se mahdollisesti vois olla. Kiitos...Tiedän nuo pesusuositukset ja ruokavaliosuositukset ym. suositukset tulehdusten ehkäisyyn.