\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.08.2005 klo 00:58 Justiinax kirjoitti:Sinä hyvä Kaunis Aamu!
Ymmärrän ketutuksesi, mutta ymmärrä sinä myös meitä muita uusperheellisiä...Meitä on moneen junaan!
Meillä ainakin tilanne se että mieheni maksaa elatusmaksuja usealta kuukaudelta vaikka lapset kaikkine kustannuksineen asuvat meillä.En halua asiasta täällä valittaa kummemmin kun ymmärrän sen että elatusmaksut on maksettava, mutta näiltä aika usealta kuukaudelta en aikuisten oikeasti ymmärrä..Ottaen huomioon meidän kaikki muut kustannukset mitä lapsille laitamme!ILMEISESTI ETÄISÄN PITÄISI OLLA VÄLINPITÄMÄTÖN OLLAKSEEN HYVÄ!?
[/quote
Jos lapset asuu teillä, niin ei kai sitä sitten tarvitse. Tai ei ainakaan pitäisi. No en tiedä teistä. Alkoi vain ottamaan niin päähän jotkut kirjoituksista. Olen vain tosi provosoitunut kun tuntuu, että yleinen valitusvirsi on tämä. Lisäksi seuraan koko ajan vierestä ystävääni, joka haukkuu jatkuvasti miehensä lasta ja tämän äitiä. Lapsi asuu heidän luonaan. Mitään vikaa ei ole miehessä! Voi olla, että olen kapeakatsoinen. Mutta mielestäni uudella miehellä tai naisella ei ole oikeutta olla mustasukkainen entisistä lapsista. Tämä on vain minun mielipide. Sillä mitä se sitten on jos ei mustasukkaisuutta.
Onko se sitten oikein, että jos etäisä ei muuten välitä lapsistaan. Maksaa kyllä elatusmaksut, joista uusi vaimo napisee, koska heille ei jää tarpeeksi rahaa. Ja sitten vielä tämä exä tehdään vaikeaksi ja hänestä tehdään pahan alku ja juuri.
Tuntuu vain siltä, kun olen seurannut, että hirveästi on napinaa miesten existä. Kaikki vika on ainoastaan heissä, ei tässä ukkokullassa.Sitä minä yritän sanoa. Näin viinipullon jälkeen ylituohtuneessa tilassa