Elottomat hiukset -apuja!

Eli otsikossa tulikin jo likipitäen mun ongelma. Ja mä ku tiiän et te palstamammat tiiätte ain vastaukset kaikkeen ni kyselen täältäki :LOL:

Eli mun hiukset on elottomat ja kuivat (värinpoistoa tehny kolmesti ja juu tiedän et on tosi pahasta :ashamed: ) ja ny niihin ei väri tartu kuin ainoastaan juuriin... Mitä mä näille tekisin!? Naimisiinki menisin syksyllä ni ois kiva olla nättinä.. :ashamed: |O Mahdollisimman halvalla jos vain pääsis...

vieras
Tää on aika hyvä aine: http://www.hairstore.fi/webstore/?maingroup_id=200&subgroup_id=369
-Tosin paras keino on välttää nyt kovia käsittelyjä ja suojata hiukset auringolta.

hmm.. jotain parturi-kampaamoista ainakin saa sellaista pigmentti-voidetta, eli siis lisäämään hiusten omaa pigmenttiä juuri tuohon tarkoitukseen kuin sinulla, eli jos omassa hiuksessa ei ole pigmenttiä niin siihen ei värikään tartu..
Sitä pidetään hiuksissa n.5min ja huuhdellaan.. Kuuriluontoinen juttu jos oikein muistan.

Sen jälkeen kannattaa varmaan käydä värjäyttämässä kampaamossa ammattilaisten huomassa. Syö paljon vitamiinejä.. ja osta kaupasta hiuksia/hiuspohjaa ravitsevia shampoita ja hoitoaineita.. hoitoaine voisi olla jopa hiuksiin jätettävä :)

toivottavasti jotain apua :)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tää on aika hyvä aine: http://www.hairstore.fi/webstore/?maingroup_id=200&subgroup_id=369
-Tosin paras keino on välttää nyt kovia käsittelyjä ja suojata hiukset auringolta.
tuossa oli nyt aika monia tuotteita et en mie ny tiiä mikä noista :D
Joo, se näköjään meni tuonne, höh. tätä tarkoitin:
* 0203503
* Bonacure Repair Rescue hoitoaine
* Schwarzkopf

* 9.00 ? / plo
* (45,00 ? / l)
* norm. 10.00 ? / plo
(50,00 ? / l)
* Tuotekoko: 200 ml

Heti saatavilla
tuotekuva

KÄSITELLYILLE HIUKSILLE! Päivittäiseen vahingoittuneiden, voimakkaasti käsiteltyjen ja huokoisten hiusten hoitoon ja hiuksen sisäisen rakenteen korjaamiseen. Alhainen pH-taso edistää hiuksen pintasuomujen sulkeutumista, mikä ylläpitää korjauksen tuloksia pitkään. Tuloksena vahvat ja silkkisen kiiltävät hiukset.

p
Jos siihen on värinpoistoja tehty noin monta, on sulla silloin menny kyllä rakenne hiuksesta jolloin se ei ota enään väriä vastaan. Suoravärit on oikeestaan ainoita mitä siihen voisi kokeilla, ne imasee kiinni kuivaan ja rakennettomaan hiukseen. Suosittelisin kyllä että leikkautat kerralla kuivat kokonaan pois, koska niitä et hoitamalla takaisin saa. Hääkampaukseen voit pyytää lisäkettä jolla saat hiukset pidemmiksi ja kampauksen kun kampauksen.

Tai voisiko kuvitella kokeilevasi teippipidennystä sitten?
Aivan mahtava juttu! Toosi luonnollinen ja helppo!!!

Yhteistyössä