"Elon Musk aikoo siirtää yrityksiään Kaliforniasta sukupuolivähemmistöjä koskevan lainsäädännön vuoksi"

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
""Austin on Amerikan uusi New York" – Yhdysvaltain nopeimmin kasvava suurkaupunki vetää millenniaaleja kuin magneetti
Hyvät työpaikat, halvemmat elinkustannukset ja rento elämäntyyli houkuttelevat itä- ja länsirannikon korkeasti koulutettuja nuoria Texasin pääkaupunkiin Austiniin. Poikkeuksellisen muuttobuumin odotetaan jatkuvan vähintään ensi vuosikymmenelle."

 
vierailija
Elon on pipipää. Sitä olen aina epäillyt ja uutinen sinetöi käsitykseni.
Länkkärimaisemat ja leveä aksentti sopivat hyvin Elon-juntille.
”Musk perustelee päätöstään Kalifornian osavaltion lailla, joka estää kouluja pakottamasta opettajiaan ilmoittamaan oppilaan vanhemmille mahdollisista muutoksista oppilaan sukupuoli-identiteetissä.
– Tämä on viimeinen pisara, Musk sanoi X:ssä. ”

Onni lapsilla, jotka eivät tarvitse olla Muskin kanssa missään tekemisissä.
Luultavasti Elon on kaappihomo tai joku muu laajasta seksuaalisuuden kirjosta.
Feikkaaminen on raskasta. Sellainen ihminen vaihtaa jatkuvasti asuinpaikkaa.
Voimia hänen yritystensä orjille.
 
Voi olla että mussa ja Elonissa on jonkin verran samaa.

Mutta mä olen kiinnostunut _totuudesta_. :) Valitettavasti ihmiset ovat vähän laumasieluja eivätkä jaksa miettiä oikeesti asioita.
Tervetuloa kerhoon, Echo. 🤗

Elonin kohdalla ei kuitenkaan ole ensisijaisesti kysymys kouluista tai sukupuoli-identiteeteistä, vaikka hän nyt niin kertookin. Kysymys on rahasta, Texas on huomattavasti demokraattivetoista Kaliforniaa pehmeämpi verottaja. Mutta varmaan tuo wokeilu tuo lisävauhtia Elonin bisnesten muutoksiin.
 
vierailija
Kuten ed. kirjoittaja on todennut, kyse on tod. näk. rahasta/verotuksesta.

Elonilla on myös lapsi, joka on muuttanut sukupuolensa ja nimensäkin, ei halua ilm. olla isänsä kanssa tekemisissä. Luulen, että lasta kiinnostaa yhteydenpito kun omat rahat loppuu.
 
vierailija
Äitinsä sukunimen haluava 18-vuotias pyytää oikeuslaitosta tunnustamaan myös hänen uuden sukupuolensa. Muskia on kritisoitu sukupuoli-identiteettiä koskevista kommenteista.

Tesla-pomo Elon Muskin lapsi haluaa vaihtaa nimensä ja katkoa välejään kuuluisaan isäänsä, kertovat muun muassa Los Angeles Times ja uutiskanava CNN.
Aiemmin tänä vuonna 18 vuotta täyttänyt Xavier Alexander Musk pyysi CNN:n mukaan pian täysi-ikäistymisensä jälkeen losangelesilaista oikeusistuinta tunnustamaan hänen uuden nimensä ja sukupuolensa.
Hän pyytää nimensä vaihtamista Vivian Jenna Wilsoniksi.
 
Tervetuloa kerhoon, Echo. 🤗

Elonin kohdalla ei kuitenkaan ole ensisijaisesti kysymys kouluista tai sukupuoli-identiteeteistä, vaikka hän nyt niin kertookin. Kysymys on rahasta, Texas on huomattavasti demokraattivetoista Kaliforniaa pehmeämpi verottaja. Mutta varmaan tuo wokeilu tuo lisävauhtia Elonin bisnesten muutoksiin.
Mutta vaikka olisikin ollut raha kyseessä, niin Musk valitsi epäsuositumman syyn.
Usassa eli woken synnyinmaassa voi moisesta saada niskaansa tuhansia mielensäpahoittajia netissä ja boikotointia.
 

Yhteistyössä