Meillä päätti iskeä koko perheeseen joku aivan kauhee kurkkukipuflunssa :snotty: . Ensin se alko miehellä, hän käväs lääkärissä ja lekuri sano että on virustulehdus ja määräs hälle penisiliinikuurin. Samana päivänä alko mulla julmetun moinen kurkkukipu, oikein polttaa kurkussa. Mulla se on pysyny jotenkin aisoissa omilla särkylääkkeillä, mutta koko ajan polttaa silti. Eilen illalla alko sitten vauvalla, ei oikein meinaa syödä kun aristaa kurkkua. Miehellä se menee pahemmax vaan, yöllä sillä alko mieletön nuha siihen päälle ja vauvalla kans. Esikko on vielä säästynyt siltä, mutta on kyllä kumma jos tää ei sille tule.
Ollaan siis nukuttu yö tunnin pätkissä kun vauvaa on joutunut seurailemaan, se meinas muutaman kerran tukehtua siihen rään määrään, joten otin sen sitten viereeni nukkuun. Täytyy varmaan lähtee lekuriin sen kanssa tänään, ottaa vaan päähän mennä tän kylän päivystykseen, se on vähän mitä on.
Mä olen kyllä käyny salilla ja lenkillä,eikä ole ollut mitään haittaa siitä. Vatsalihaksia en ole tehnyt, kun ajattelin odottaa jälkitarkastukseen. Muuten olen kyllä salilla ollu juoksumatolla (kävellyt kylläkin), kuntopyörällä ja lihaskuntoa tehnyt.
Huomenna vaunulle lähtö. Lähdetään siskon ja poikien kanssa viikonlopux. Tietysti jos tässä nyt vielä sairaamaksi mennään ni sitten täytyy siirtää reissua.
nyt valmisteleen esikkoa ja vauvaa, esikko menee kasiin kouluun. väsyttää ihan sikana |O
upp3, voimia sulle todella paljon ja paljon paljon :hug: :hug: . Koita jaksaa.
salah ja masa 6vko ja 5vrk
Ollaan siis nukuttu yö tunnin pätkissä kun vauvaa on joutunut seurailemaan, se meinas muutaman kerran tukehtua siihen rään määrään, joten otin sen sitten viereeni nukkuun. Täytyy varmaan lähtee lekuriin sen kanssa tänään, ottaa vaan päähän mennä tän kylän päivystykseen, se on vähän mitä on.
Mä olen kyllä käyny salilla ja lenkillä,eikä ole ollut mitään haittaa siitä. Vatsalihaksia en ole tehnyt, kun ajattelin odottaa jälkitarkastukseen. Muuten olen kyllä salilla ollu juoksumatolla (kävellyt kylläkin), kuntopyörällä ja lihaskuntoa tehnyt.
Huomenna vaunulle lähtö. Lähdetään siskon ja poikien kanssa viikonlopux. Tietysti jos tässä nyt vielä sairaamaksi mennään ni sitten täytyy siirtää reissua.
nyt valmisteleen esikkoa ja vauvaa, esikko menee kasiin kouluun. väsyttää ihan sikana |O
upp3, voimia sulle todella paljon ja paljon paljon :hug: :hug: . Koita jaksaa.
salah ja masa 6vko ja 5vrk