Elokuvia, jotka voisi katsoa uudestaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Punainen lokakuu, Upseeri ja herrasmies, Amerikan gigolo, Vain muutaman dollarin tähden, Puhallus
Punaisen lokakuun katsoin vasta ja oli edelleen ihan hyvä. Mutta kannattaa lukea se kirja. Ainakin silloin aikanaan se oli parempi. Puhalluksen ja dollarielokuvat osaan ulkoa koska VHS-aikana niitä leffoja katsottiin, joita sattui hyllyssä olemaan. Richard Geret voisi ottaa työn alle. -ap

Ihan näitä tavallisia tulee katsottua uudelleen, ehkä niistä vaan tulee jotenkin hyvä rauhallinen turvallinen fiilis.
Olen rutiinien orja.
007 leffoja, Marilyn Monroen, Chaplinin, Pretty Woman, Neljät häät ja hautajaiset, Notting Hill, Agatha Christien, Star Warsit jne.
Neljät häät on kanssa elokuva, jonka olen tässä vuoden sisällä katsonut. Oli ihan ok. Star Warsit ja Bondit on sitä kamaa, josta osaa suunnilleen kaikki vuorosanatkin. Marilyn Monroe voisi mennä listalle. Chaplinista ja muista mustavalkoisista en oikein ole koskaan välittänyt. -ap

Neljät häät on kanssa elokuva, jonka olen tässä vuoden sisällä katsonut. Oli ihan ok. Star Warsit ja Bondit on sitä kamaa, josta osaa suunnilleen kaikki vuorosanatkin. Marilyn Monroe voisi mennä listalle. Chaplinista ja muista mustavalkoisista en oikein ole koskaan välittänyt. -ap

Ero on siinä, että Chaplin on nero ja ajaton...... muut nämä jota kirjoitin ovat massaleffoja, joita ei tulla muistamaan myöhemmin vuosikymmenien päästä.

Kaikki Eastwoodin leffat on hyviä, varsinkin vanhemmat...Chaplinin leffat myös.
Hyvä kun ihmiset laittaa tänne näitä elokuvia, itellekin tulee monta mieleen.

Paistetut vihreät tomaatit-elokuvan haluaisin nähdä jotta tietäisin, oliko se oikeasti niin hyvä mitä muistelen.

Hiiriä ja ihmisiä -mieluiten se versio missä on John Malkowich.
Stand by me, viimeinen kesä.
Cast away, tuuliajolla.
In to the Wild, erämaan armoille.

Paistetut vihreät tomaatit-elokuvan haluaisin nähdä jotta tietäisin, oliko se oikeasti niin hyvä mitä muistelen.

Cast away, tuuliajolla.
In to the Wild lähti muuten listalle. Olen rankannut sen imdb:ssä 9/10, mikä tarkoittaa että olen pitänyt siitä todella paljon. Stand by me on myös huippu (suositus kaikille). Paistettuja vihreitä tomaatteja en ole nähnyt, mutta pitää painaa mieleen. (y) -ap

• Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
In to the Wild lähti muuten listalle. Olen rankannut sen imdb:ssä 9/10, mikä tarkoittaa että olen pitänyt siitä todella paljon. Stand by me on myös huippu (suositus kaikille). Paistettuja vihreitä tomaatteja en ole nähnyt, mutta pitää painaa mieleen. -ap
Paistetut vihreät tomaatit on aivan huippu!👍

Muita hyviä vanhempia joita on katsottu lukuisia kertoja:

-When a man loves a woman
-Sleeples in Seattle
-You’ve got mail
-Pretty woman
-Negotiator
-Grimson tide
-Scarface
-Karate kidit 1-2
-Bridget Jonesit
-Holiday
-The Equalizer 1-2
-Punisher
-Ylpeys ja ennakkoluulo (itse tykkään enemmän -95 versiosta)
-kolme väriä (kaikki)
-Pikkunaisia
-White palace
-Secretary (2002)
-Nymfomaniac
-Cocktail

Yleensä leffa (vanhempi ja uudempi) on huippu jos siinä esiintyy:
-Al Pacino
-Robert De Niro
-Tom Hanks
-Susan Sharandon
-Meryl Streep
-Tom Cruise
-Denzel Washington
-Colin Firth
-Nicole Kidman
-John Travolta

Nämä nyt tuli ekana mieleen…

Ja, tietty lasten ja koko perheen leffoista mm. Disneyn, Dreamworksin ja Pixarin kaikki on höylätty lukuisia kertoja läpi.❤

Willow vuodelta 1988. Sitä tuli siinä 1990-luvun taitteessa katsottua melkein viikottain.
No tuo ei ole tuttu, täytyypä tsekata.👍

Me katsottiin tässä yhtenä viikonloppuna tosi vanha leffa: Päättymätön tarina!

Laitetaas lehvamusakin tähän mukaan:

• Rakkaus
Reactions: Elena777
Rakastan Kenneth Grahamen The Wind in the willows romaania ja sen innoittamana aion tänään katsoa:

• Rakkaus
Reactions: Elena777
Katsottiin Scarface eilen. Oli yhtä hyvä kuin ekalla kerralla katsottuna.

• Tykkää
Reactions: Lispetti

Cast away, tuuliajolla.
Paistetut vihreät tomaatit oli ihana!
Samoin Erämään armoille...tosin tää jälkimmäinen oli myös äärimmäisen surullinen.

• Tykkää
Rakastan Kenneth Grahamen The Wind in the willows romaania ja sen innoittamana aion tänään katsoa:

Mä katoin tuon isän luona ensimmäisen kerran, isä oli ulkona korjailemassa autoaan ja vaimonsa oli hoitamassa kerrostalon pihamaata....ilta aurinko paistoi ikkunoista ja mä istuin heijjen olkkarissa ja mutustelin syödä pakastemarjoja samalla kun tuo pyöri telkusta❤❤❤❤

• Rakkaus