Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja perustelut.
On hyvä..mietin ja laitan viestiä jos keksin leffan..Alkuperäinen kirjoittaja Grape:sanokaas mulle joku tän tapanen hyvä leffa kun vihreä maili. se oli hyvä.
Alkuperäinen kirjoittaja Rania:Suden arvoitus -minusta koskettava perhe-elokuva, jossa myös näkökulmaa siihen, että voi olla äiti vaikkei olisi synnyttänyt lasta. Ihmisellä voi olla vaikeita aikoja, mutta niistä voi selvitä -hullun leimasta on vaikea päästä irti, mutta pääasia on että löytyy läheisiä, jotka luottavat ja rakastavat. Sudenpennut oli ihania ja Franzen esitti kerrankin pahista. Sopivasti jännittävä katsoa lasten kanssa. (k7)
Olen katsonut viimeaikoina muitakin elokuvia, mutta tyhjät leffat tai sillisalaatit eivät jää mieleen.
Tykkään hyvin tehdyistä leffoista joissa on käsikirjoitus. Forrest Gump, Shindlerin lista, Mosku, Jäniksen vuosi..jos joku näiden perusteella keksii mulle leffan jota en oo katsonut NIIN ISO KIITOS!
Dresdenin katsoin eilen ja se oli sillisalaatti ja liian pitkä. Naisnäyttelijä on siinä kiva, mutta muuten en jaksaisi enää katsoa. Populäärimusiikkia vittulanjänkältä katsoin kerran, toisen kerran ei huvittanut -eikä varsinkaan yksin.
Toinen samantyyppinen(ja samalta kirjailijalta ) on Rita Hayworth - avain pakoon. Siis vankilaleffa, siinä ei mitään yliluonnollista ole kuitenkaanAlkuperäinen kirjoittaja Rania:On hyvä..mietin ja laitan viestiä jos keksin leffan..Alkuperäinen kirjoittaja Grape:sanokaas mulle joku tän tapanen hyvä leffa kun vihreä maili. se oli hyvä.
Mie taidan olla vähän pipi, mutta oli aika hassu leffa, vaikka olikin pitkäveteinen.Alkuperäinen kirjoittaja NaRikka:Viimeksi mä pillitin kuin pieni vauva katsoessani passion of the christia. Alussa tosi pitkäveteinen, mutta muistelut Jeesuksen äidin kannalta tekevät elokuvasta tosi katsomisen arvoisen. Mua liikutti älyttömästi se kohta, kun Jeesus ruoskittuna kulkee ristiä kantaen kulkueessa ja se Maria haluaa nähdä sen ja sit se muistaa, kuinka aina Jeesuksen lapsena kaatuessa hän juoksi Jeesuksen luokse ja lohdutti, että äiti on tässä, ja kun Jeesus kulkueessa kaatuu, niin Maria juoksee sieltä.... Ja sit ei itkusta tullut loppua.. *olenko vai VÄHÄN hassu*. Tykkäsin myös elokuvasta Reeker, se antaa mielenkiintoisen näkökannan kuolemasta.
Olikos siinä se Cagen Nicolas? Sean Connery on muutes loistava, tykkäsin Herrasmiesliigasta tod. paljonAlkuperäinen kirjoittaja KÖYHÄ:Pitää vielä lisätä, että The Rock. Siinä on pääosassa Sean Connery ja vitsit nyt lyö tyhjää se toinen näyttelijä. Mutta siinä on kyllä kaks ihan ehdottoman huippua näyttelijää. Kannattaa katsoa.
Mä kattoin viimeks the departed. Musta se oli hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja Jimida:Blood Diamond. Huippunäyttelijä Leonardo Dicaprion tähdittämä huippuelokuva.
No on se hassu, jos sitä haluaa sillä silmällä katsoa. Mun mielestä suurin osa kauhuleffoja on aika hassuja, mut en halua pilata iteltäni elokuvanautintoa kiinittämällä liikaa huomiota epäoleellisiin asioihin.. Ihan pokkana vaan, paitsi väsyneenä.. Silloin tulee kikateltua. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Mie taidan olla vähän pipi, mutta oli aika hassu leffa, vaikka olikin pitkäveteinen.Alkuperäinen kirjoittaja NaRikka:Viimeksi mä pillitin kuin pieni vauva katsoessani passion of the christia. Alussa tosi pitkäveteinen, mutta muistelut Jeesuksen äidin kannalta tekevät elokuvasta tosi katsomisen arvoisen. Mua liikutti älyttömästi se kohta, kun Jeesus ruoskittuna kulkee ristiä kantaen kulkueessa ja se Maria haluaa nähdä sen ja sit se muistaa, kuinka aina Jeesuksen lapsena kaatuessa hän juoksi Jeesuksen luokse ja lohdutti, että äiti on tässä, ja kun Jeesus kulkueessa kaatuu, niin Maria juoksee sieltä.... Ja sit ei itkusta tullut loppua.. *olenko vai VÄHÄN hassu*. Tykkäsin myös elokuvasta Reeker, se antaa mielenkiintoisen näkökannan kuolemasta.