Elokuvat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

.

Vieras
Käykää ihmeessä katsomassa Miehet jotka vihaava naisia! Se oli ihan mestariteos. Ei taida mennä enää kauaa elokuvissa. Ainakaan täällä päin. Siitä löytyi potkua ja asennetta. Pistettiin sadistisioille luu kurkkuun.

Tuli vaan mieleeni kun täälläkin törmää aina joskus naisiin, jotka ovat miesten "alistamia". Oli tosi hyvä elokuva :)

Olen lukenut kaikki kolme kirjaa ja elokuvankin näin.
Lisbeth Salanderin hahmo on kirjoissa mun mielestä epärealistinen, ja se kohtalo!
Elokuvaa oli katsomassa muuten kaksi alle 15v lasta, n. 10v ja 13v, teki ihan pahaa niiden puolesta, niin väkivaltaista se oli.

Alkuperäinen kirjoittaja r:
Olen lukenut kaikki kolme kirjaa ja elokuvankin näin.
Lisbeth Salanderin hahmo on kirjoissa mun mielestä epärealistinen, ja se kohtalo!
Elokuvaa oli katsomassa muuten kaksi alle 15v lasta, n. 10v ja 13v, teki ihan pahaa niiden puolesta, niin väkivaltaista se oli.

No, toki se on kirjasarjassakin vähän epärealistinen, mutta sehän ei pohjaudu tositapahtumiin. Niin on monetkin romaanit. Eihän sitä pidä sillä tavalla katsoakaan :)

Ei se kyllä tosiaankaan ole mielestäni sopivaa katsottavaa alle 16-vuotiaille! En tiedä mikä ikäraja näissä elokuvissa on, mutta varmasti ainakin 15- vuotta.

Uusimmat

Yhteistyössä