V
vieras
Vieras
Jäi sillon sunnuntaina se loppu vähän hämärän peittoon, voisiko joku kertoa mitä siinä loppujen lopuksi tapahtui! Kuoliko ne siellä merillä vai mitä tapahtui?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Joo kaikki kuoli, aika ankee leffa :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Christina Death:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Joo kaikki kuoli, aika ankee leffa :snotty:
Mä en kestä kattoo sitä leffaa, aina tulee poru. Ja kun kerran tietää et perustuu tositapahtumiin niin vielä pahempi.
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja Christina Death:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Joo kaikki kuoli, aika ankee leffa :snotty:
Mä en kestä kattoo sitä leffaa, aina tulee poru. Ja kun kerran tietää et perustuu tositapahtumiin niin vielä pahempi.
No joo, mies mua varoitteli et en tule siitä lopusta tykkäämään kun koitin udella et ketä kaikkia kuolee..
Ois vaan pitänyt uskoa, en kyllä toista kertaa halua nähdä :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sitä mä jäin siitä miettimään..Kun niiltä se radio ja muut värkit hajosivat..Niin miten voi kukaan tietää miten siinä loppujen lopuksi kävi?
Ja oon myös muutaman kerran nähnyt tuon, aina siinä hautajaiskohdassa odotan, että joku miehistöstä paukkaa kirkkoon sanoen hei, mä selvisin..:ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Mimmi:Mistähän elokuvan käsikirjoittajat ovat tienneet mitä siellä on tapahtunut kun kaikki kuolivat? Se on voinut mennä niin, että aalto tuli ja vene meni ja kaikki sen mukana. Ihan turhaa draamaa väännetty ja käänteitä, jotka ei ole tosia.