Elokuvasta Meren raivo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Jäi sillon sunnuntaina se loppu vähän hämärän peittoon, voisiko joku kertoa mitä siinä loppujen lopuksi tapahtui! Kuoliko ne siellä merillä vai mitä tapahtui?

Alkuperäinen kirjoittaja Christina Death:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Joo kaikki kuoli, aika ankee leffa :snotty:

Mä en kestä kattoo sitä leffaa, aina tulee poru. Ja kun kerran tietää et perustuu tositapahtumiin niin vielä pahempi.

No joo, mies mua varoitteli et en tule siitä lopusta tykkäämään kun koitin udella et ketä kaikkia kuolee..
Ois vaan pitänyt uskoa, en kyllä toista kertaa halua nähdä :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Christina Death:
Joo kaikki kuoli, aika ankee leffa :snotty:

Mä en kestä kattoo sitä leffaa, aina tulee poru. Ja kun kerran tietää et perustuu tositapahtumiin niin vielä pahempi.

No joo, mies mua varoitteli et en tule siitä lopusta tykkäämään kun koitin udella et ketä kaikkia kuolee..
Ois vaan pitänyt uskoa, en kyllä toista kertaa halua nähdä :snotty:

Mä oon kattonu sen vissiin 2-3 kertaa ja joka kerta sama reaktio, luulis jo oppineen :ashamed:

Mistähän elokuvan käsikirjoittajat ovat tienneet mitä siellä on tapahtunut kun kaikki kuolivat? Se on voinut mennä niin, että aalto tuli ja vene meni ja kaikki sen mukana. Ihan turhaa draamaa väännetty ja käänteitä, jotka ei ole tosia.

Sitä mä jäin siitä miettimään..Kun niiltä se radio ja muut värkit hajosivat..Niin miten voi kukaan tietää miten siinä loppujen lopuksi kävi?
Ja oon myös muutaman kerran nähnyt tuon, aina siinä hautajaiskohdassa odotan, että joku miehistöstä paukkaa kirkkoon sanoen hei, mä selvisin..:ashamed:

Mä kans ekan kerran jälkeen totesin, et eipä tarttee kattoo uudestaan. Tosi masentavaa katto leffaa, jossa tietää, et no noi kaikki kuolee. Jee. Olipa piristävä leffailta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sitä mä jäin siitä miettimään..Kun niiltä se radio ja muut värkit hajosivat..Niin miten voi kukaan tietää miten siinä loppujen lopuksi kävi?
Ja oon myös muutaman kerran nähnyt tuon, aina siinä hautajaiskohdassa odotan, että joku miehistöstä paukkaa kirkkoon sanoen hei, mä selvisin..:ashamed:

Eihän sitä voikaan tietää. Saatto se olla, että vaikka valas ne söi. :D

Mut leffat on leffoja, sitä mitä ei tiedä, keksitään sen mukaan, mikä kuulostaa parhaimmalta.

Mä en kyl oikeesti hyväksynyt, että ne kaikki ukot muka vaan odotti siellä veneessä, että se uppoaa ja ne hukkuu. Luulis, että kun jokaisella on perhe odottamassa, niin elämäntahto on ollut isompi.

Alkuperäinen kirjoittaja Mimmi:
Mistähän elokuvan käsikirjoittajat ovat tienneet mitä siellä on tapahtunut kun kaikki kuolivat? Se on voinut mennä niin, että aalto tuli ja vene meni ja kaikki sen mukana. Ihan turhaa draamaa väännetty ja käänteitä, jotka ei ole tosia.

No melko tylsä leffa se ois ollut jos ne ois nököttänyt vaan kannella kessut suussa ja sitten tulee aalto ja vie mennessään.
Tavis hollywood mässäilyä, tosi tapahtumat vaan luo siihen kunnon extra ripauksen draamaa jota ihmiset nimenomaan haluaa vaikkei sitä myöntäisikään.

Kerrankin poikkeava elokuva hollywoodmättöjen seassa. Vaikka onkin liseitä täynnä,niin loppu on täysin poikkeava muista jenkkileffoista. Ainahan pitää jonkun selvitä hengissä mitä uskomattomimmista koettelemuksista, ennen kuin jenkit hyväksyvät leffan.-
Suomalaiset on kyllä niihn jenkistynyt kansa, että kohta itse jenkitkin kalpenee mediän rinnalla.

Yhteistyössä