Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:
Minulla ei tässä koneessa toimi Youtube, tai siis ne pätkät eivät käynnisty,näen kyllä mistä aiheesta on kyse. :/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:
Minulla ei tässä koneessa toimi Youtube, tai siis ne pätkät eivät käynnisty,näen kyllä mistä aiheesta on kyse. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä en löytänyt sitä kohtausta missä vankilassa leviää tieto, että Giuseppe on kuollut. Se on niin kaunis kohtaus kun vangit sytyttävät paperia ja nakkelevat niitä ikkunoista pihalle. Eri kerroksista heitetyt palavat paperit leijailevat hitaasti maahan.
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Luultavasti sulta joko puuttuu Flash player tai sitten et ole päivittänyt sitä aikoihin.
Alkuperäinen kirjoittaja Tihis:Hohdossa se, kun kaksoset ilmestyvät ruutuun. Tai se, kun se nallekarhu nostaa päätään. Hrrr...
Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:Ameliesta on jäänyt mieleen montakin kohtausta, mutta hauskin on se kun Amelie kuvittelee kuinka monta ihmistä saa orgasmin sillä hetkellä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Luultavasti sulta joko puuttuu Flash player tai sitten et ole päivittänyt sitä aikoihin.
Näin on, en osannut sitä päivittää, kun en tiennyt, mikä versio tähän Linuxiin tulee, siellä oli niitä pilvin pimein :ashamed: Yritin kyllä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:http://linux.softpedia.com/get/Utilities/Adobe-Flash-Player-for-Linux-18853.shtml
En tiedä, mikä linukka sulla on?
Alkuperäinen kirjoittaja marmatus:Alkuperäinen kirjoittaja Ninnatar:Dirty Dancen lopussa oleva tanssikohtaus, kun suuresti harjoiteltu nostohyppy onnistuu.
Vaikea uskoa, että Patrick on poissa.
TÄ? Onko Patrik kuollu??? Missähän kolossa mä olen ollu kun en ole kuullu??!!![]()