ELOKUVA TRIVIAALI!

• Viestiketjun aloittaja DakotanEmo
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.01.2007 klo 12:37 RouvaJackSparrow kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.01.2007 klo 10:54 Lutra lutra kirjoitti:
RJS, kysyt nyt liian vaikeaa. Mä olen ehkä nähnyt tuon leffan alkuperäiskielisenä, joten nuo suomenkieliset fraasit eivät sytytä.

Jos mä itse katson leffoja, mä haluan, että puhe on dubbaamatonta. Mä osaan lukea jo sujuvasti. :whistle:
Meillä taas lastenelokuvat katotaan ihan suomeksi koska 2- ja 4-vuotiaat eivät vielä osaa lukea ;) . Jopa Jali ja suklaatehdas on katottu suomeksi puhuttuna varmaan sata kertaa :D . Vähänhän se on ankeeta kun Johnny puhuu suomea mutta en jaksaisi lukea koko elokuvaa kerran viikossa ;) .

Ja tuo Liekkien herra ja Fungus-setä sun muut on Ice agesta B) .
Meillä katsotaan lastanleffat nykyään ensin suomeksi ja sitten alkukieleksi, nyt kun lapset osaavat lukea jo tekstit (siis ehtivät) ja vasta yksi leffa on ollut sellainen, jossa suomenkielinen oli parempi kuin alkukielinen :D Hyviähän ne nykyään ovat kyllä järjestään, mutta Madagaskarissa oli jopa parempi.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.01.2007 klo 12:38 Candide kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.01.2007 klo 12:31 Kyykerö kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.01.2007 klo 12:22 Candide kirjoitti:
Nyyh, eikö kukaan tiedä sitä maitoista leffaa? :'( :D Mielestäni sitä muutaman vuoden vanhaa oikein hyvää elokuvaa ei ole vielä ketjussa ollut. =)
Ei tule lainkaan mieleen. Lisää vihjeitä :)
Sotaan liittyvä leffa!
Seuraava vihje, nimessä on numero! =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2007 klo 11:49 Lutra lutra kirjoitti:
Mä olen leffan nähnyt, mutten muista nähneeni mitään maitokohtausta. Tosin enpä muista paljon muutakaan siitä leffasta. :ashamed:
Pitää ihan tarkistaa, se oli semmoinen kohta, jossa tankkiauto tuli kylään ja joutui kolariin, tankki hajosi ja sitä maitoa oikein tulvi kaikkialle =)

\
Mä olen leffan nähnyt, mutten muista nähneeni mitään maitokohtausta. Tosin enpä muista paljon muutakaan siitä leffasta. :ashamed:
Kolme kuningasta täälläkin nähty vaan en muistanut minäkään moista maitokohtausta :D .

Kolmesta kuninkaasta tulee aina mieleen se kun yhdessä lehdessä vertailtiin Teho-osastosta lähtenyttä George Clooneyta ja hänen "tilalleen" tullutta Goran Visnjicia. Siinä oli tällainen vertailukohde että "armeija- ja sotatausta". Goranilla oli että ollut sotilaana Bosnian sodassa ja Georgella että näytellyt Kolme kuningasta-elokuvassa :D .

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2007 klo 13:16 RouvaJackSparrow kirjoitti:
\
Kolme kuningasta täälläkin nähty vaan en muistanut minäkään moista maitokohtausta :D .

Kolmesta kuninkaasta tulee aina mieleen se kun yhdessä lehdessä vertailtiin Teho-osastosta lähtenyttä George Clooneyta ja hänen "tilalleen" tullutta Goran Visnjicia. Siinä oli tällainen vertailukohde että "armeija- ja sotatausta". Goranilla oli että ollut sotilaana Bosnian sodassa ja Georgella että näytellyt Kolme kuningasta-elokuvassa :D .
Minun pitää kyllä ottaa ja tarkistaa tuo juttu, alkoi itseänikin vaivata :D En kauheasti muista tuosta leffasta, sen kyllä että pidin siitä ja tuo maitojutun :D Kerron sitten olenko tivannut teiltä olemattomia.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.01.2007 klo 22:26 RouvaJackSparrow kirjoitti:
Missä elokuvassa miehen kissa käy pissillä aamiasmurolautaselle, mies huomaa tämän mutta syö silti lautaselta :whistle: ?
Ei tule mieleen kuin joku näistä poliisiopistoista. Muut ainakin yökki siinä lautasen vieressä, taisipa mies kysyä haluavatko hekin muroja. *pohdiskelee*

Yhteistyössä