Piti tulla uusi pino korkkaamaan,
kiitos
Ulleli uudesta pinosta!
Ihanaa huhtikuu jo, tule pian pian kevät!
Tiitu runosi sai kyyneleet valumaan, todella kaunis! En voi edes kuvitella mitä olet käynyt läpi, mutta tunnut olevan vahva ihminen. Hienoa että pystyt jo iloitsemaan tästä uudesta onnesta. Kaikkea hyvää toivon sinulle ja odotukseen :heart: :hug:
Pottailusta meillä oli kans hirvee huuto jo pelkästään nähdessään että potalle pitäis istahtaa. No pikkuhiljaa parissa kuukaudessa sitten mieli muuttui, kun sinnittelin että istutaan aina joka kerta hetken pidempään. Nyt sitten yhdet - kahdet pissat tulee pottaan, aamuisin & iltaisin, ja neiti viihtyy siinä tutkiessaan kirjaa ihan mielellään. Meillä yön jäljiltä usein vaippa kuiva, jos on koko yön nukkunut putkeen. Meillä siis pikkuneiti vasta kohta 11kk
Sima itse en niin pidä siitä, mutta kyllä mä joka vappu yhden lasillisen sitä kaupan simaa juon, mutta en usko sen olevan haitaksi vauvalle. Itse viime odotuksessa jouluna join kaksi lasillista 0,2% punaviiniä ruuan kanssa. En normaalistikkaan juo alkoholijuomia kuin pari kertaa vuodessa, joten eipä tämän odotusajan aikanakaan niitä kaipaa mitenkään erityisemmin.
Omaa napaa
Mulla oli viime kuusta neuvola, jossa painoa oli tullu 1300g viimekerrasta, eli sopivassa määrin. Hemoglobiini oli laskenut, joten rautaa suositteli aloittamaan.. Verenpaineet oli mulle normit, matalat arvot siis.
Vauvan sydänäänet oli 140-160 väliä.
Kaikki siis kunnossa, niin ja sf-mitta oli 18cm, ihan pikkusen keskikäyrän yläpuolella.
Maha tullut esiin, isompi kuin esikoisen odotuksen aikaa samoilla viikoilla.
Esikoisen kanssa menee päivät ihan hujauksessa, huomaa taas että jaahas yksi viikko tullut lisää
Käytiin viikko sitten tutkimassa vaunuja, ja löydettiin meille passelit
Britax B-dualit.
Toukokuussa tilataan eka pelkkä B-dual jotta saadaan niistä esikoiselle kesäks rattaat. Ja kesällä sitten käydään tilaamassa siihen sisaristuin, vaunukoppa, turvakaukalon palikat.. Näin saadaan maksu kahteen eräänkin, ja + ei oo vaunukopat yms lojumassa tilaa viemässä liian paljon etukäteen
Työnimi meillä vaihtui, isännän kanssa kun ei viime odotuksessakaan päästy yksimieliseen vaihtoehtoon pojan nimestä, jos poika syntyisi. Eka oli onneksi sitten tyttö
No sama kädenvääntö taas, etenkin kun aika varmoiks tultiin että poika me nähtiin siellä ultrassa. Siinä sitten nimiehdotusten lennellessä, tuli nimi Aku vastaan, kumpikaan meistä ei niin kamalasti pitänyt siitä mutta ei ollut sitä vastaankaan varsinaisesti. No isäntähän nyt tätä masuasukkia Akuksi hokee alvariinsa
Olkoon sitten työnimenä, katotaan ni ristiäisissä pappi vetää hatusta etunimen
toinen ja kolmas nimi ovat jo tiedossa, yksi isännän toisesta nimestä ja yksi mun isän toisesta nimestä.
Jahas, se ois riennettävä lounaalle ja viemään mummi ruokaostoksille
Hyviä vointeja kaikille! :flower:
Miikulainen, Tirppa kohta 11kk ja Akutoukka rv 21+6 :heart: