Heips taas!
Meillä ei ainakaan viimeksi tykätty kylpemisestä, joten en ole vaivautunut enää täyttämään ammetta, vaan pesen yleensä lavuaarissa
Kuuluuko joka paikkakunnalla pneumokokki-rokotus ohjelmaan? Oletteko ottaneet vauvalle sen?
Rokotusta testattiin silloin kun esikoinen syntyi 2010 keväällä ja se otettiin heti mukaan rokotusohjelmaan, eikä sitä testattu loppuun asti.
Mehän siis kieltäydyttiin siitä, koska sitä ei tutkittu kunnolla, enkä uskaltanu ottaa sitä..piti allekirjoittaa sellainen lappu että kieltäydyttiin!
Venla on nukkunut nyt parina yönä noin kello 22, kello 02 asti putkeen.. eli hieman paremmin.
Catida, olen ehdottomasti sitä mieltä että ei kannata pitää hereillä väkisin, menee yliväsymyksen puolelle.
Sain sellaisen neuvon, että noin kello 18 aikaan kannattaa laittaa vauva nukkumaan korkeintaan 45 minsan ajaksi, jotta jaksaa syödä jnp. ennen yöunia. Lähdettiin eilen vielä vaunulenkille kello 18.45 ja Venla nukkui vartin yli seitsemään ja heräsi ihan itsestään vaunuissa ja jaksoi sitten syödä ja "hoidella" iltatoimet. Olen nyt nukuttanut Venlan hänen omaan sänkyyn ja pelkästään laittanut tuttia suuhun ja Venla on nukahtanut pikku taistelun jälkeen sinne ihan itse
Tsemppiä Catidalle ja voimia valvomiseen meille kaikille
Täällä siis loppuu yö siihen ensimmäiseen yösyöttöön, koska siitä alkaa levoton unijakso. Iloitsen jo tuosta 3-4 tunnin unesta
Tänään saa muuten avata ensimmäisen luukun joulukalenterista
Ja parin päivän päästä siitä on tasan vuosi, kun tein positiivisen raskaustestin:heart:
(Pippurihäntä, tuntuu että oli just kun tiirailtiin, että näkyykö kaksi viivaa vai ei
)