Menu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Menu
ETUSIVU
KESKUSTELUT
Aihe vapaa
Lapsen saaminen
Vauva ja taapero
Lapset ja teinit
Perhe-elämä
Seksi
Seksinovellit ja eroottiset tarinat
KÄYTTÄJÄT
OHJEITA
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hae
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Kaksplussan Keskustelupalsta
Kirjaudu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Vauvat ja taaperot
Elokuun Epelit 2012 jatkoilee
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Vastaa viestiketjuun
Muistiinpanot
<p>[QUOTE="Taika78, post: 27427326, member: 123642"]</p><p>Lukeminen omalla vastuulla, luvassa vitutuksen purkausta... </p><p></p><p>Ristiäiset oli lauantaina. Edeltävänä keskiviikkona jo olin valmis vapaaehtosesti jyrsimään ranteet auki anopin vuoksi. Siis sen päivästä aliarviointia ja käskytystä ja asioihin puuttumista koko vitun viikon mua kohtaan. Kaikki huipentu lauantaina ku ihminen joka tekee just niinku haluaa vaikka kysyyki neuvoa kaipas muka mun mielipidettä lauantaina. Suuttu oikeen kunnolla kun vastasin, että tee just niinku haluat. Viimenen naula mun sietokyvylle oli se, että tein porokiusausta ruuaksi niin muija tulee viereen räkättämään, että ei tuo poromäärä tuu riittämään ja mitään et osaa laskea, hän menee hakemaan pakastimseta lisää poroa - vastasin, että mee vaan, et sinne pääse. Ja by the way - sitä jäi kokonainen uunikulhollinen ja mun valmistamat porot riitti. Joka tapauksessa muija ratkutti koko ajan, että olis pitäny tehä sitä ja tätä ja tuota ja mitään täällä ei oo tehty... Sitte se ihmettelee iltapäivällä että miksi mä olen niin pahan tuulinen. Vastasin, että oli muuten viimenen kerta ku ollaan samassa tilassa pitkäään aikaan, mulle riitti. Eniten mua otti päähän ku en oikeesti viittiny räjähtää kunnolla ku vieraita oli paikalla niin koitin kestää - kuuntelin mm. sitä kuinka toivotaan, että poika tulee muuttamaan maaseudulle vaikka minä vastustan ja kuinka toivotaan, että minä ja mies jo viimmeinki mennään naimisiin. Kaiken huippu oli se, kun imetin poikaa niin muija sano vitsinä vieraille, että " taika on hyvä lypsy lehmä ku poika viihtyy tissillä" Voin kertoa, että kun muija lähti viimmeinki, niin en tule olemaan sen kanssa tekemisissä todellakaan pitkään aikaan. Muutenkin tuon loppu lauantain oltiin kylmä kalseissa väleissä - oma äitiki kysy, että mikä sua vaivaa ku oot niin vittuuntunu. Noh, päivä on takana, ja mun ei tarvi enää kattoa sitä muijaa ja pahoittaa joka kerta mieltäni sen piikittelyistä - minä pysyn kaupungissa tästä lähtien, jos se on menossa siellä käymään...</p><p></p><p>Kai mua sitte vituttaa ja nostaa itkuherkkyyttä, että viime tiistaina alko menkat Joo, oli jopa viikko välissä, kun jälkivuoto loppu. Että ottaa pattiin ja urakalla. Mä kuvittelin, että menkat tulee monen kuukauden päästä etenki ku täysimetän. Että näin. Keskiviikkona on jälkitarkastus. Onpa kiva mennä siihenki on on menkat. Että mua ottaa koppaan tällä hetkellä ihan kaikki. Mua vituttaa esim miehen tapa jättää kaikki lautaset ja tavarat keittiön pöydälle huolimatta siitä, että oon sanonu sata viiskytä kaheksan kertaa että ne pitää laittaa koneseen - niin sitltiki ne saaakeli on siinä. Olipa tavara mikä tahansa niin pöydälle se ne jättää ja meillä pöyät lainehtii tavaraa - just siivosin kaks tuntia, että sain edes vähän pöytiä esiin - ja heitin tavaraa sujuvasti roskiin... Edessä siis jälleen kerran mainintaa asiasta kun mies tulee kotiin - montakohan kertaa ja millä kielellä mun pitää se tehä? Mua vituttaa, että ku pyyän miestä vaihtamaan pojalle vaipan niin se vastaa, että sun vuoro tai joojoo mutta toiminnan alotus kestää niin kauan että mulla palaa hermo ja kerkiän vaihtaa ite vaipan - pojalla kun alkaa olla punakka iho niin en halua hautoa kakalla sitä ihoa enempää. Kaikista eniten mua vituttaa se, että huomaan olevani just se nalkuttava ämmä mikä en aikonu olla - mies tulee nimittäin töistä kotiin ja valittaa olevansa niin väsyny, että ei jaksa tehä mitään ja vetoaa työhönsä että ei tarvi koiria lenkittää tai poikaa hoitaa - öö missä vitussa on mun vapaa? </p><p></p><p>Viikonpäivät oon ollu uuen auton omistaja. Hain tiistaina liikeestä tehtaalta tulleen Skoda octavian farmarina - ihana auto ja oon tyytyväinen valintaani. Etenki ku Jätkä saa nyt olla etupenkillä ku airbagin saa pois avaimella toisin ku Toyotassani. Nyt uskaltaa lähtee kauemmaski ku näkee mitä poika touhuaa...</p><p></p><p>Eniten vituttaa oma peilikuva. Painoin raskaus aikana enemmän ku koskaan elämässäni ja siksi mulla ei ollu mitenkään hyvä olla ja vihasin joka kiloa. Kaikki vaan toitotti, että ne lähtee kyllä - meni viikossa 10kg kunnes mua alko vituttaa anopin käytös ja löydin tieni karkkilaatikolle. Nyt on pari kiloa tullu jo takas, ja jälellä raskauskiloja pelkästään 15kg, kun niitä tuli 25kg. Eikä riitä, että saan ne 15kg pois ku sitte on vielä 25kg mikä pitää saaha pois... Voi äiti... Enhän mä pääse ikinä niistä eroon... Ainakaan tällä herkun syönnillä. Nyt kaikki vaan hokee, että et voi laihduttaa ku imetät ja jouvut muutenki kattomaan mitä syöt ku pojalla on herkkä maha. Argh... Mä en kestä... Arvatkaapa kaipaanko tupakkaa???</p><p></p><p>Taika ja poika 1kk2vko4pv</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Taika78, post: 27427326, member: 123642"] Lukeminen omalla vastuulla, luvassa vitutuksen purkausta... Ristiäiset oli lauantaina. Edeltävänä keskiviikkona jo olin valmis vapaaehtosesti jyrsimään ranteet auki anopin vuoksi. Siis sen päivästä aliarviointia ja käskytystä ja asioihin puuttumista koko vitun viikon mua kohtaan. Kaikki huipentu lauantaina ku ihminen joka tekee just niinku haluaa vaikka kysyyki neuvoa kaipas muka mun mielipidettä lauantaina. Suuttu oikeen kunnolla kun vastasin, että tee just niinku haluat. Viimenen naula mun sietokyvylle oli se, että tein porokiusausta ruuaksi niin muija tulee viereen räkättämään, että ei tuo poromäärä tuu riittämään ja mitään et osaa laskea, hän menee hakemaan pakastimseta lisää poroa - vastasin, että mee vaan, et sinne pääse. Ja by the way - sitä jäi kokonainen uunikulhollinen ja mun valmistamat porot riitti. Joka tapauksessa muija ratkutti koko ajan, että olis pitäny tehä sitä ja tätä ja tuota ja mitään täällä ei oo tehty... Sitte se ihmettelee iltapäivällä että miksi mä olen niin pahan tuulinen. Vastasin, että oli muuten viimenen kerta ku ollaan samassa tilassa pitkäään aikaan, mulle riitti. Eniten mua otti päähän ku en oikeesti viittiny räjähtää kunnolla ku vieraita oli paikalla niin koitin kestää - kuuntelin mm. sitä kuinka toivotaan, että poika tulee muuttamaan maaseudulle vaikka minä vastustan ja kuinka toivotaan, että minä ja mies jo viimmeinki mennään naimisiin. Kaiken huippu oli se, kun imetin poikaa niin muija sano vitsinä vieraille, että " taika on hyvä lypsy lehmä ku poika viihtyy tissillä" Voin kertoa, että kun muija lähti viimmeinki, niin en tule olemaan sen kanssa tekemisissä todellakaan pitkään aikaan. Muutenkin tuon loppu lauantain oltiin kylmä kalseissa väleissä - oma äitiki kysy, että mikä sua vaivaa ku oot niin vittuuntunu. Noh, päivä on takana, ja mun ei tarvi enää kattoa sitä muijaa ja pahoittaa joka kerta mieltäni sen piikittelyistä - minä pysyn kaupungissa tästä lähtien, jos se on menossa siellä käymään... Kai mua sitte vituttaa ja nostaa itkuherkkyyttä, että viime tiistaina alko menkat Joo, oli jopa viikko välissä, kun jälkivuoto loppu. Että ottaa pattiin ja urakalla. Mä kuvittelin, että menkat tulee monen kuukauden päästä etenki ku täysimetän. Että näin. Keskiviikkona on jälkitarkastus. Onpa kiva mennä siihenki on on menkat. Että mua ottaa koppaan tällä hetkellä ihan kaikki. Mua vituttaa esim miehen tapa jättää kaikki lautaset ja tavarat keittiön pöydälle huolimatta siitä, että oon sanonu sata viiskytä kaheksan kertaa että ne pitää laittaa koneseen - niin sitltiki ne saaakeli on siinä. Olipa tavara mikä tahansa niin pöydälle se ne jättää ja meillä pöyät lainehtii tavaraa - just siivosin kaks tuntia, että sain edes vähän pöytiä esiin - ja heitin tavaraa sujuvasti roskiin... Edessä siis jälleen kerran mainintaa asiasta kun mies tulee kotiin - montakohan kertaa ja millä kielellä mun pitää se tehä? Mua vituttaa, että ku pyyän miestä vaihtamaan pojalle vaipan niin se vastaa, että sun vuoro tai joojoo mutta toiminnan alotus kestää niin kauan että mulla palaa hermo ja kerkiän vaihtaa ite vaipan - pojalla kun alkaa olla punakka iho niin en halua hautoa kakalla sitä ihoa enempää. Kaikista eniten mua vituttaa se, että huomaan olevani just se nalkuttava ämmä mikä en aikonu olla - mies tulee nimittäin töistä kotiin ja valittaa olevansa niin väsyny, että ei jaksa tehä mitään ja vetoaa työhönsä että ei tarvi koiria lenkittää tai poikaa hoitaa - öö missä vitussa on mun vapaa? Viikonpäivät oon ollu uuen auton omistaja. Hain tiistaina liikeestä tehtaalta tulleen Skoda octavian farmarina - ihana auto ja oon tyytyväinen valintaani. Etenki ku Jätkä saa nyt olla etupenkillä ku airbagin saa pois avaimella toisin ku Toyotassani. Nyt uskaltaa lähtee kauemmaski ku näkee mitä poika touhuaa... Eniten vituttaa oma peilikuva. Painoin raskaus aikana enemmän ku koskaan elämässäni ja siksi mulla ei ollu mitenkään hyvä olla ja vihasin joka kiloa. Kaikki vaan toitotti, että ne lähtee kyllä - meni viikossa 10kg kunnes mua alko vituttaa anopin käytös ja löydin tieni karkkilaatikolle. Nyt on pari kiloa tullu jo takas, ja jälellä raskauskiloja pelkästään 15kg, kun niitä tuli 25kg. Eikä riitä, että saan ne 15kg pois ku sitte on vielä 25kg mikä pitää saaha pois... Voi äiti... Enhän mä pääse ikinä niistä eroon... Ainakaan tällä herkun syönnillä. Nyt kaikki vaan hokee, että et voi laihduttaa ku imetät ja jouvut muutenki kattomaan mitä syöt ku pojalla on herkkä maha. Argh... Mä en kestä... Arvatkaapa kaipaanko tupakkaa??? Taika ja poika 1kk2vko4pv [/QUOTE]
Esikatsele
Nimimerkki
Varmistus
Kuinka monta kirjainta on sanassa KISSA?
Lähetä vastaus
Uusimmat
Luetuimmat
Kuumimmat
Uusimmat
Näytä kaikki
1.
Salainen suunnitelma paljastui, Islamiin aiottiin järjestää uskonpuhdistus Hollywood- tekniikalla, naisprofeetta olisi esiintynyt Kaaban kiven päällä
Tänään 05:38
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
2.
RKP = Rotuoppien ja Kallonmittausten Puolue
Tänään 01:21
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
3.
Tuleeko Stubd ja Vartiainen dildot otsaan teipattuina Linnanjuhliin pride-lippuja heilutellen
Tänään 01:07
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
4.
Peter Franzén täräyttää suorat sanat Suomesta: ”Ei välitetä paskaakaan”
Eilen 22:59
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
5.
Mihin kirkkoon aiot mennä huomenna?
Eilen 21:47
vierailija
7 Viestiä
Aihe vapaa
6.
Niukat menkat seksin jälkeen
Eilen 19:08
vierailija
3 Viestiä
Aihe vapaa
7.
Putlerin hyökkäys ballistisilla hypersoonisilla ohjuksilla länttä vastaan
Eilen 16:58
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
8.
Vain k/b jutut
Eilen 15:16
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
Luetuimmat
1.
Tuleeko Stubd ja Vartiainen dildot otsaan teipattuina Linnanjuhliin pride-lippuja heilutellen
Started by vierailija
Tänään 01:07
Luettu: 42
Aihe vapaa
2.
RKP = Rotuoppien ja Kallonmittausten Puolue
Started by vierailija
Tänään 01:21
Luettu: 35
Aihe vapaa
3.
Salainen suunnitelma paljastui, Islamiin aiottiin järjestää uskonpuhdistus Hollywood- tekniikalla, naisprofeetta olisi esiintynyt Kaaban kiven päällä
Started by vierailija
Luettu: 24
Aihe vapaa
Kuumimmat
Näytä kaikki
1.
Mihin kirkkoon aiot mennä huomenna?
Latest: vierailija
16 min sitten
Aihe vapaa
2.
Lähes kaikki huippukokit ovat miehiä ja lähes kaikki koulun keittäjät naisia
40 min sitten
Aihe vapaa
3.
K/B-komposti
52 min sitten
Aihe vapaa
4.
Aihe vapaa
5.
Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju
Tänään 05:05
Aihe vapaa
6.
Mut bannattin vauvalta, ei voi muuta kuin NAURAA!
Tänään 03:47
Aihe vapaa
7.
Amerikkalaisyhtiö ehdottaa, että Suomesta tehtäisiin ydinjätteen loppusijoituspaikka. Posivasta maailman säteilevin paikka
Tänään 03:44
Aihe vapaa
8.
Vauvat Aihe vapaa -keskustelun venäjäfobia. Yksikin sana Venäjän hyökkäyksen etenemisestä ja pamahtaa bannit.
Tänään 02:02
Aihe vapaa
Yhteistyössä
Vauvat ja taaperot
Elokuun Epelit 2012 jatkoilee
Bottom
+ Aloita uusi keskustelu