Äitipolilla käytiin tänään. Oon varmaan viä syyskuuski tää, kaikista näistä tuntemuksista huolimatta. Kohdunsuulla ei oo tapahtunu mitää, kanava täysin jäljellä ja kohdun sisäsuu niin takana ettei ees tunnu. Tällä hetkellä painoarvio ultralla ois 2,4kg eli siihen 3 kg:n hujakoille mentäis täysaikasena, ellei mitää ihme kasvupyrähdystä ota täs viimesen kuukauden aikana.
Kaikesta mylläyksestä huolimatta oli onneks edelleen pää alaspäin, ja kaikki muutenki ok. Käyrillä oltiin 2 kertaa, ekalla käyrällä vauva liikku niin paljo et sykkeet oli tosi korkeella ja käyrä pätkittäistä, kätilön mukaan kuitenki ihan ok. Olin jo sit lähteny kaupungille asioille kaiken jälkeen, kun kätilö soitti et lääkäri haluis nyt kuitenki vielä uuden käyrän, et pystynkö tuleen vai oonko jo kotona. Kävin sit toisen kerran käyrillä, tällä kertaa synnytysvastaanoton puolella, kun äitipoli meni jo kiinni... Saivat sit tasasempaa käyrää, supistuksiaki piirty ihan tasasesti. Niitä nyt sit oliki tuos muutaman tunnin...
Kontrolliaika äitipolille viä 21.8 jos ollaan silloin yhes kasas...
Unohdinkohan mainita jotaki... hmm... luultavasti...
tieti ja tiitiläinen 35+5
Kaikesta mylläyksestä huolimatta oli onneks edelleen pää alaspäin, ja kaikki muutenki ok. Käyrillä oltiin 2 kertaa, ekalla käyrällä vauva liikku niin paljo et sykkeet oli tosi korkeella ja käyrä pätkittäistä, kätilön mukaan kuitenki ihan ok. Olin jo sit lähteny kaupungille asioille kaiken jälkeen, kun kätilö soitti et lääkäri haluis nyt kuitenki vielä uuden käyrän, et pystynkö tuleen vai oonko jo kotona. Kävin sit toisen kerran käyrillä, tällä kertaa synnytysvastaanoton puolella, kun äitipoli meni jo kiinni... Saivat sit tasasempaa käyrää, supistuksiaki piirty ihan tasasesti. Niitä nyt sit oliki tuos muutaman tunnin...
Kontrolliaika äitipolille viä 21.8 jos ollaan silloin yhes kasas...
Unohdinkohan mainita jotaki... hmm... luultavasti...
tieti ja tiitiläinen 35+5