Heippa kaikille pitkästä aikaa!
Täytyy todeta että ei ollut mikään maailman paras idea opiskella kotona kesällä, kun 3 vuotias esikoispoika on kotona päivisin+ pahin uhma menossa!
No nyt olen kuitenkin saanut tentattua yhden kurssin, luin yhden kurssikirjan ja kirjoitin siitä neljä ainetta ja yhteensä 10 sivua.. melkoinen urakka oli, mutta nyt voin alata keskittymään tulevaan
Yritin lukea kirjoituksianne läpi tuolta viime kuulta ja ainakin porukka pysyny kasassa vielä
Omia vointeja sen verran että supistelee joka päivä, melkein kokoajan ja kipeitäkin on.. varsinkin öisin ja levossa
mutta ei silti ollut viimeksi tehnyt mitään tuolle kohdunsuulle, joten harjoitusta ja ensimakua vaan sitten tulevasta!!
Olen yrittänyt liikkua päivisin mahdollisimman paljon, jotta aineenvaihdunta pysyisi hieman käynnissä ja että ei tulisi turvotusta.
Vauva on ollut jo kauan pää alaspäin ja potkii ja liikkuu ihan mahdottomasti :heart: välillä pelkään että kääntyy kun niin möyryää, mutta toivotaan että ei enää.
Oletteko muut tunteneet sellaista ihme särkyä kylkiluissa? Minulla on ollut aika paljon nyt viime aikoina ja seisominen on oikeastaan ainut mikä auttaa.. luulen että se särky johtuu siitä kun vauva "rapsuttaa" varpailla kylkiluihin makuuasennossa.
Minulla muuten nuo supistukset tuntuu aivan järkyttävänä pissahätänä ja varsinkin öisin saa juosta vessassa kokoajan!
Joku oli lisännyt korvatulpat sairaalakassiin ja se on todella hyvä idea =) sairaaloissa joissa ei ole perhehuoneita, nämä tulevat todella tarpeen!
Synnytystä olen miettinyt joka päivä, mutta samalla en pysty kuvittelemaan sitä todeksi ja panikoin ajatuksesta että se on edessä, vaikka samalla odotan että saisi jo vauvelin syliin!
Pimatsu 33+6